۴۳۰۲۸
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

افشین و عکسهای پر سر و صدایش +عکس

آرزو دارم که در اروپا و تورنمنت های بزرگش بازی کنم. ابن بزرگترین آرزوی فوتبالی من هست اگر چه در ایران هم دوست دارم با فولاد در جام باشگاه های آسیا هم به قهرمانی برسم

سایت گل: آرش افشین را در یعد از انتشار تصویر جذابش گیرانداختیم . او در این تصویر سیاه و سفید ، آن جوانک ساده جنوبی نیست. چیزی که شاید آرش باشد و همیشه پنهانش می کند. با او از فولاد و آرزوهایش حرف زدیم.

عکس پر سرو صدا؟ یکی از دوستانم عکاسه و از من خواست برای تبلیغ مغازه اش عکس بیندازم. دوستم این عکس رو در فیس بوک گذاشته بود و به همین دلیل خیلی سریع پخش شد واگر نه من زیاد اهل این سیستم ها نیستم.

اوضاع و احوال؟ همه چی خوبه ...در فولاد شرایط خوبی رو تجربه می کنیم. از این هفته هم هواداران به ورزشگاه اومدند و همه لذت بردیم از بازی جلوی هواداران پر حرارت اهوازی.

قهرمانی؟ فولاد ۱۰۰٪ مدعی بزرگ قهرمانی هشت البته ما بازیهای سختی داریم. .باید استنلال رو تو اهواز ببریم و با تراکتور و ملوان و صبا هم بازی داریم که باید کارمون رو انجام بدیم. این بازی های رودررو تکلیف قهرمانی را روشن می کند.

رکورد نباختن؟ هیچکس فکرش رو نمیکرد تا اینجا پیش برویم . من امیدوارم این روند ادامه داشته باشه . اگرچه الان همه متوجه کیفیت فولاد شدها ند و خیلی بسته با ما بازی میکنند.

افشین و عکسهای پر سر و صدایش +عکس

تمدید با فولاد؟ هنوز تمدید نکردم ولی اگر در ایران بمونم فقط در فولاد بازی میکنم. چون همه چی خوبه و مشکلات سایر تیمها رو نداریم..

ترانسفر به اروپا؟ چون با فولاد قرار داد داشتم باید به تصمیمی که برای من گرفتند گردن می گذاشتم. برای همین به تست لیل رفتم چون باشگاه می خواست از انتقال احتمالی من سود ببره. الان هم امیدوارم که شرایطی پیش بیاد تا به یک تیم خوب اروپایی بروم تا کییفت فوتبالی من بهتر بشود . آرزو دارم که در اروپا و تورنمنت های بزرگش بازی کنم. ابن بزرگترین آرزوی فوتبالی من هست اگر چه در ایران هم دوست دارم با فولاد قهرمان بشویم و در جام باشگاه های آسیا هم به قهرمانی برسیم که البته با توجه به شرایط تیمی و فنی خیلی هم دور از دسترس نیست.

تیم ملی؟ هنوز که آقای کی روش از من استفاده نمی کند. منتظر هستم تا فرصتی پیش بیاید..

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • لی لی

      چه تیپی زده! p:

      عجب عینکی!!! D:

    • آرش

      فولاد ۱۰۰٪ مدعی بزرگ قهرمانی هشت ?

    • نادر

      در هر حال قرمز ها سرور کیسه کشان

    • بدون نام

      خین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج