۴۲۵۵۸
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

حمله تند حسن روشن به قلعه نویی

روشن: به پسر قلعه‌نویی پیراهن بزرگانی چون جباری‌ها را داده‌اند/ تماشاگران را هم بیاورید و با لباس استقلال به میدان بفرستید

خبرآنلاین: حضور پسر امیر قلعه‌نویی با پیراهن شماره هشت در ترکیب استقلال جنجال وسیعی راه انداخت و کار به کتک‌کاری کشیده شد.

امیر قلعه‌نویی در حمایت از پسرش با یکی از تماشاگران درگیری لفظی پیدا کرده و کار به کتک‌کاری هم کشیده شد.

در این میان بر تن کردن پیراهن استقلال توسط محمدهوتن قلعه‌نویی در بازی دوستانه برابر پیکان اتفاقی بود که قطعاً با واکنش قدیمی‌های این باشگاه توأم می‌شود. حسن روشن، ستاره استقلال در دهه ۵۰، با ابراز تأسف از این اتفاق، به خبرورزشی گفت: واقعاً چنین مسئله‌ای تا این حد هرگز سابقه نداشته است. پیراهن شماره هشت استقلال برتن بزرگانی چون علی جباری و مجتبی جباری رفته است. خدا کند پسر امیر قلعه‌نویی مثل خودش ستاره شود اما نمی‌شود چون احتیاج مالی ندارد. امیر قعله‌نویی و امثال او اگر موفق شدند به این خاطر بود که نیاز مالی داشتند و سخت تلاش کردند تا به اینجا برسند. یادم می‌آید پسر برایان کلاف فقید، مربی بزرگ فوتبال انگلیس، هافبک بسیار خوبی بود اما کلاف هنگامی که سرمربی ناتینگهام فارست بود، در واکنش به حضور پسرش در این تیم گفت: پسرم اگر می‌خواهد در تیم من بازی کند باید یک سروگردن بالاتر از همه هافبک‌ها باشد البته این اتفاقات در فوتبال ایران قابل پیش‌بینی است. برخی آقایان پول می‌دهند تا پسرشان در تیم‌های پایه‌ای بماند و روی نیمکت تیم‌های بزرگ بنشیند. پیراهن استقلال حرمت دارد آقایان. قرار نیست هرکس به صرف اینکه پسر مدیرعامل، سرمربی، سرپرست و... باشد، آن را برتن کند. خب اگر این‌طوری است، به یک‌باره تماشاگران روی سکو را هم صدا کنند و آنها را هم به‌عنوان بازیکن استقلال به میدان بفرستند.

روشن ادامه داد: هنگامی که من مدیر آکادمی استقلال بودم، پسرم توسط امید طیری برای تیم امید انتخاب شد اما تا روزی که لیست را برای من آوردند نه او می‌دانست پسر من در تیم امید استقلال است و نه من می‌دانستم پسرم را انتخاب کرده است. باور کنید روزی که در یکی از دیدارهای دوستانه پایش شکست به خاطر اینکه کسی فکر نکند پارتی‌بازی می‌کنم، با اینکه زجر می‌کشیدم اما از روی سکو بلند نشدم و به داخل زمین نرفتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد روشن.واقعا اگه پسر قلعه نوعي نبود چند درصد احتمال داشت که تو اين سن براي بزرگسالان استقلال بازي کنه؟؟!!!!!!!پس تکليف بازيکنهايي که نه پول دارن و نه پارتي ولي استعداد دارن چي مي شه؟

    • علی استقلالی1804

      زنده باشی و سرافراز ژنرال آبی آسیا

    • ژنرال

      حسن خان حرمت نگهدار ....... مدرک:.....آیا مرحوم ناصرخان را استوره نمی دانید ایشان آتیلا را نیاورد....ضمنا ....میگویید هرچه داریم از تماشا گران است شاید در تماشا گران افرادی باشند حتی از .... بهتر ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج