۳۹۵۸۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیامک های تبلیغاتی دیگر ارسال نمی شود؟

آقای رضوانی درباره اینکه اگر مشترک پیامک های تبلیغاتی را کنسل کند آیا پیامکهای خدماتی نیز قطع می شود، گفت: پیامکهای خدماتی به صورت جداگانه ارسال می شود

واحد مرکزی خبر: معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره پیامک های انبوه تبلیغاتی گفت : به اپراتور اعلام کردیم که اصل را بر نفرستادن پیامکهای تبلیغاتی بگذارد و از مشترکان درباره فرستادن پیامک های تبلیغاتی اجازه بگیرد.

آقای رضوانی افزود: اپراتور در یک مرحله موظف شد، نظر مشترک را برای دریافت این نوع پیامک ها جویا شود.

وی با بیان اینکه اپراتور در آن مرحله این کار را انجام داد، گفت: اپراتور مدارک و مستندات خود را نیز برای ما فرستاد که ۱۰ درصد از مشترکان برای دریافت پیامک های تبلیغاتی اعلام رضایت کردند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات با اشاره به اینکه ممکن است برخی از مشترکان پاسخ نداده باشند، گفت: با توجه به وجود شکایت هایی در این زمینه، جلساتی با اپراتور داشتیم و پذیرفت مجددا درباره ارسال پیامک های تبلیغاتی از مشترکان اجازه بگیرد، اما هنوز اقدام عملی نکرده است و ما پیگیر هستیم.

آقای رضوانی درباره اینکه اگر مشترک پیامک های تبلیغاتی را کنسل کند آیا پیامکهای خدماتی نیز قطع می شود، گفت: پیامکهای خدماتی به صورت جداگانه ارسال می شود و برای مشترکان خاص است از جمله بانک ها و موسسات که برای مشتریان خود ارسال می کنند و اختلالی در آنها ایجاد نمی شود.

وی افزود: اگر مشترک پیامک های تبلیغاتی را کنسل کند، پیامک های خدماتی قطع نمی شود.

رضوانی گفت: از نظر فنی، پیامک های خدماتی مشکلی ندارد، چرا که از طریق سرورهای خاص برای مشترکان خاص ارسال می شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره اینکه چه زمانی داستان پیامک های انبوه تبلیغاتی به اتمام می رسد، افزود: اپراتور ساز و کاری را فراهم خواهد کرد که خواسته ما مبنی بر اجازه از مشترک برای ارسال پیامک محقق شود.

رضوانی گفت: اصل بر نفرستادن پیامک است، مگر اینکه مشترک تقاضا کند و اپراتور فقط یک بار از مشترک اجازه می گیرد.

وی در خصوص اینکه اگر کسی پیامک های تبلیغاتی را نخواهد، اما برایش ارسال شود نیز گفت: اپراتورها باید در سرویس های خدمات ارزش افزوده، امکان لغو را برای مشترکان ساده کنند که یکی از خواسته های ما از اپراتور همین است.

رضوانی با اشاره به اینکه برخی مواقع مشترکان برای لغو پیامک های انبوه سرگردان می شوند، افزود: اپراتور قول داده است که این کار را در اسرع وقت حل کند.

وی با بیان اینکه اپراتور اعلام می کند که در کلیت موضوع مشکلی نیست، گفت: شکایات حاکی از وجود مشکل است و ما پیگیر رفع آن هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج