۳۳۹۱۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

سایه ترس بر اردوی کره جنوبی

تیم ملی کره جنوبی برنامه جدی دارد که از تهران دست پر برگردد. آنها یک هفته زودتر به ایران آمده اند و به صورت منظم تمرین می کنند.کره ای ها به هیچ خبرنگار و عکاسی اجازه دیدن تمرینات را نمی دادند اما دیروز برای اولین بار ۱۵ دقیقه در تمرین را به روی خبرنگاران باز کردند.

سایه ترس بر اردوی کره جنوبی

تماشا: نفوذی تماشا توانست 10 دقیقه در تمرین روز شنبه کره ای ها حاضر شود اما آنها بلافاصله تمرین را بستند و حتی کاغذهایی را که در دست خبرنگار تماشا بود گرفتند. ظاهرا استرس اینکه برنامه های حریف برای ما فاش شود دست از سر تیم کره برنمی دارد

تیم ملی کره جنوبی برنامه جدی دارد که از تهران دست پر برگردد. آنها یک هفته زودتر به ایران آمده اند و به صورت منظم تمرین می کنند. تمرینات آنها در سه روزاول، پشت درهای بسته بود. کره ای ها به هیچ خبرنگار و عکاسی اجازه دیدن تمرینات را نمی دادند اما دیروز برای اولین بار 15 دقیقه در تمرین را به روی خبرنگاران باز کردند.

البته دلیل این کار 27 خبرنگار و عکاس کره ای بودند که خودشان را به تهران رسانده اند. تیم ملی کره تمرینات خود را در زمین همای ورزشگاه مهرآباد انجام می دهد. آنها از چمن ورزشگاه راضی هستند. قبل از شروع تمرین، دستیاران چوی کانگ هی در زمین پخش شدند.

سایه ترس بر اردوی کره جنوبی

آنها روی چمن دست می کشیدند وکیفیت آن را بررسی می کردند. ظاهرا کره ای ها نگران این بودند که چمن خراب باشد و بازیکنان کره را مصدوم کند. ملی پوشان کره که در هتل استقلال هستند، ساعت ۱۵:۱۵ به زمین تمرین رسیدند. وقتی بازیکنان از اتوبوس پیاده شدند عکاسان وخبرنگاران کره ای سریع به سمت آنها رفتند اما بازیکنان با هیچ کس صحبت نکردند.

سرمربی کره تاکید زیادی داشت که بازیکنانش به هیچ وجه مصاحبه نکنند. حتی سرمربی کره وقتی دید دو سه بازیکن با خبرنگاران و عکاسان احوالپرسی می کنند داد و بیداد راه انداخت و بازیکنانش را جدا کرد.

سختگیری کره ای ها برای خبرنگاران ایرانی بیشتر هم بود. هر چند مدت حضور خبرنگاران ۱۵ دقیقه بود اما مدیاآفیسر کره ای همین قدر هم طاقت نیاورد و بعد از ۱۰ دقیقه همه را بیرون کرد. سرمربی کره هم در این مدت تمرین خاصی به بازیکنانش نداد تا دستش رو نشود. بازیکنان در زمانی که خبرنگاران بودند آقا وسط بازی کردند.

نکته

پارک چو یونگ، یکی از لژیونرهای کره، ستاره این تیم در تمرینات است. بازیکن سابق آرسنال که این فصل به صورت قرضی به سلتاویگو اسپانیا رفته، دیروز پایش را بسته بود. این احتمال وجود دارد که او به بازی با ایران نرسد.

توهم انتقال اطلاعات هم در تمرین تیم ملی ایران و هم در تمرین تیم کره زیاد است. روزگذشته همین حساسیت سبب شد که دستیار سرمربی کره کاغذهای عکاس تماشا را بگیردو پس ندهد.

عکاس تماشا روز گذشته شماره بازیکنان این تیم را یادداشت می کرد که نام های بازیکنان حاضر در تمرین را داشته باشد اما مربی این تیم همه کاغذها را گرفت تا عکاس ایرانی اطلاعات را به کی روش نرساند. اطلاعاتی که خیلی هم به درد کی روش نمی خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان شما به این میگید ترس!

    • پژمان

      خب تمام تیم های حرفه ای همینطورن آخه جنبه یه دیدن تیم حرفه ای رو نداریم ماااا

    • kevin

      خودتو مسخره کردی عکاسه تماشا؟

      اومده واسه من مقاله هم نوشته با عنوان ترس

      حالا تیم ایران چیه که کره بخواد ازش بترسه !! سوراخمون میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج