آوینا_استیکی 2
adexo3
۳۳۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قلعه نویی سر از تبریز درآورد/ دایی به اصفهان می رود؟

روزگار جدید و عجیب ژنرال و شهریار

آیا فوتبال ایران در حال تجربه یک پوست اندازی کامل است؟! آیا مهره چینی و آرایش محافظه کارانه و همیشگی فوتبال ایران دستخوش تغییر می شود؟! از ظاهر امر که اینگونه برمی آید.

تضادها و تناقض های حاکم بر فوتبال کشور با حرکتی عجیب، مهره چینی های مرسوم را تغییر داده است. امیر قلعه نویی پس از دو سال موفقیت با سپاهان و در حالی که تیمش در آستانه موفقیت آسیایی قرار گرفته به خاطر مسایل مالی سپاهان و ستارگانش را ترک کرد و با یک اختلاف قیمت حداقل ۵۰۰ میلیون تومانی راهی تبریز شد و سرمربی تیم پرطرفدار شمال غرب کشور شد.

شنیده ها از قرارداد ۸۰۰ میلیون تومانی با ۲۰۰ میلیون پاداش برای قهرمانی خبر داده اند و خب در این میان خوشحال تر از همه پرویز مظلومی است که بلافاصله قرارداد قلعه نویی با تراکتور را تبریک گفت! مظلومی حالا جایگاه خود را تثبت شده می بیند و مضاف بر آن گشاده دستی فتح اله زاده در جذب نصرتی و کرار از تبریز و رحمتی از اصفهان از همین حالا به آبی های تهران جامه مدعی اول سال آینده را پوشانده است. به خصوص اگر آن دو هم به استقلال بپیوندد و شایعه حضور کریم انصاریفر هم رنگ حقیقت بگیرد.

اما از آن سو هدایت تراکتورسازی با 50 هزار تماشاگر بالقوه در هر دیدار خانگی می تواند یک چالش هیجان انگیز برای ژنرال باشد. به خصوص که فعلاً حضور حاج صفی هم حتمی شده شاید قلعه نویی با تکیه بر اسپانسرهای متمول و جدید تراکتورسازی، چند ستاره دیگر سپاهان که در منگنه پایبندی مدیران این باشگاه به سقف قراردادها قرار گرفته اند را راهی تبریز کند. خسرو حیدری، جانواریو، عقیلی و حسینی شماری از این ستارگان گران قیمت هستند.


روزگار جدید و عجیب ژنرال و شهریار


اما از آن سو بمب خبری دیگری هم منفجر شد؛ احتمال قرارداد علی دایی با سپاهان! در حالی که زمزمه ها بر ابقای حبیب کاشانی در هر صورتی در پرسپولیس خبر می دهند علی دایی باب مذاکره با اصفهانی ها را گشوده است و این می تواند صحنه فوتبال کشور در سال آینده را پرهیجان تر از همیشه سازد. دایی با قهرمانی در جام حذفی نیم نگاهی هم به انتخاب وزیر آینده ورزش دارد و کورسوی امیدی برای تغییر کاشانی. اما به نظر می رسد برای سپاهانی ها و مدیریت دولتی شان دایی گزینه مطلوبی باشد.

علی سعیدلو روز دوشنبه در گفت وگو با رسانه های خبری از منتفی بودن خروج کاشانی از باشگاه پرسپولیس خبر می دهد و به نوعی با طرح سخنانی از ادامه حضور وی در این سمت حمایت می کند تا شایعات به وجود آمده در فضای رسانه ها به این شکل پایان یابد. منابع خبری نزدیک به سازمان تربیت بدنی اعلام کردند به احتمال بسیار زیاد مأموریت کاشانی به زودی از سوی وزیر آموزش و پرورش به مدت دو سال دیگر تمدید خواهد شد تا حبیب کاشانی تا پایان دولت دهم در باشگاه پرسپولیس باقی بماند که این اتفاق برای علی دایی تنها یک پیام دارد که باید به فکر گزینه های دیگر برای مربیگری در فوتبال ایران باشد.

اما چه بر سر پرسپولیس می آید؟ واقعیت این است که امسال نیز همچون سه فصل گذشته قرمزها فصل نقل و انتقال را با سرگرم شدن به جنگ های زرگری مدیریتی از دست داده اند. اگر رفتن دایی به اصفهان رنگ و بوی حقیقت بگیرد آنگاه گزینه سرمربیگری قرمزها چه کسی خواهد بود؟

فصل 90ـ91 فصل هیجان انگیز و متفاوتی خواهد بود. این را با اطمینان می گوییم.

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج