۳۲۰۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فرگوسن رونالدو را می خواهد، به هر قیمتی

به نظر می رسد رئال مادرید قصد دارد رونالدو را راضی کند و به داستان نارضایتی های اخیر او پایان دهد اما فرگوسن هم تمام نیروی خود را برای بازگرداندن او ذخیره کرده است

فرگوسن رونالدو را می خواهد، به هر قیمتی

تماشا: به نظر می رسد رئال مادرید قصد دارد رونالدو را راضی کند و به داستان نارضایتی های اخیر او پایان دهد اما فرگوسن هم تمام نیروی خود را برای بازگرداندن او ذخیره کرده است

تقریبا یک هفته از نخستین نشانه های نارضایتی کریس رونالدو یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان از حضور در باشگاه رئال مادرید می گذرد. در این مدت مطالب زیادی در مورد علت اصلی نارضایتی او در این باشگاه در روزنامه ها و رسانه های جهان منتشر شده اما نکته اصلی این است که اگر این مشکلات حل نشود، رونالدو مادرید را ترک خواهد کرد.

سرالکس فرگوسن سرمربی یونایتد اصرار دارد بفهمد آیا ستاره پرتغالی درباره تصمیمش مبنی بر ترک رئال جدی است یا خیر. او از مالکان یونایتد خواسته هر چیزی در توان دارند برای بازگرداندن کریس رونالدو به «الدترافورد» هزینه کنند.

گزارش ها در اسپانیا نشان می دهد ناراحتی رونالدو به دلیل مخالفت رئال برای تمدید قرارداد او با دستمزد هفتگی 500 هزار پوند است اما منابع نزدیک به این بازیکن می گویند او از رفتار هم تیمی هایش ناراحت است.

او همچنین از دست دادن عنوان بهترین بازیکن اروپا را یک ناکامی بزرگ برای خود می داند و با اینکه در 151 بازی برای رئال 150 گل به ثمر رسانده اما باز هم به اهداف خود در این باشگاه دست پیدا نکرده است.

یک منبع آگاه در یونایتد گفت: «فرگوسن سه سال پیش بعد از اینکه رونالدو این باشگاه را ترک کرد گفت اگر روزی او از رئال جدا شود بدون شک باید به الدترافورد بازگردد. این نشان می دهد که یونایتد هنوز می تواند برای جذب نام های بزرگ فوتبال با هر تیمی رقابت کند اما در شرایط فعلی این به رونالدو بستگی دارد که تصمیم بگیرد می خواهد مادرید را ترک کند یا نه».

اما روزنامه «دیلی میل» روز گذشته اعلام کرد رئال قصد دارد حتی به صورت موقت هم که شده نارضایتی ستاره تیمش را برطرف کند.

گفته می شود رئال مادرید قصد دارد قرارداد رونالدو را تا بعد از سال 2015 نیز تمدید کند و حمایت کامل را از این بازیکن در مراسم «توپ طلای» فیفا که در پایان سال جاری میلادی برگزار می شود انجام دهد. این دو عامل، اصلی ترین دلیل ناراحتی رونالدو به نظر رسانه های اسپانیایی است.

به نوشته روزنامه «ال موندو» زندگی در مادرید برای او سخت شده و این یکی دیگر از عوامل نارضایتی اوست. رونالدو هفته گذشته به همراه ایرینا شیک نامزد خود به سینما رفت اما با وجود اینکه از مسئولان سینما خواسته بود او را حفاظت کنند و جلوی ورود مردم به سمت او را بگیرند با هجوم خیلی از هوادارانش که از او امضا می خواستند روبرو شد.

گفته می شود این موضوع حتی مانع این شده که او به رستوران مورد علاقه اش برود و اکنون از آن رستوران خواسته تا غذا را به خانه اش بیاورند. رونالدو معتقد استرابطه او با بسیاری از هواداران رئال آنطور که باید نیست، هنوز نام او در الدترافورد توسط هواداران شنیده می شود اما در مادرید رفتار ویژه ای توسط هواداران برای او اتفاق نمی افتد.

او اکنون روزی 21 هزار و 800 پوند دستمزد می گیرد که این رقم دقیقا 5/1 برابر دستمزد سالیانه یک اسپانیایی است (البته اگر از 5 میلیون بیکار اسپانیایی صرف نظر شود). مبلغ رضایتنامه رونالدو چیزی حدود 800 میلیون پوند تعیین شده که رقم بسیار عجیبی است!

اما رفتار یک هفته اخیر او با رئال طوری فلورنتینو پرس را عصبانی کرده که بعید نیست او را با رقم 100 میلیون یورو بفروشد اما در شرایط فعلی با همه این اتفاقات احتمالا ترک مادرید توسط رونالدو کمی دور از ذهن به نظر می رسد اما در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال همانند بازی فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • kami

      وقتي تو منچستر بود دوسش داشتيم ولي الان اصلاً.
      الان فقط لئو مسي..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج