۳۰۷۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سیف اللهی؛ ستاره نوظهور در پرسپولیس

در شرایطی که بیشتر ستاره های مانوئل ژوزه روزهای بی فروغی را در زمین مسابقه پشت سر می گذارند، یک جوان ۲۲ ساله در اولین بازی که به عنوان یار ثابت در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت توانست ستاره تیمش باشد.

سیف اللهی؛ ستاره نوظهور در پرسپولیس

تماشا: در شرایطی که بیشتر ستاره های مانوئل ژوزه روزهای بی فروغی را در زمین مسابقه پشت سر می گذارند، یک جوان 22 ساله در اولین بازی که به عنوان یار ثابت در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت توانست ستاره تیمش باشد.

روح الله سیف اللهی بازیکن تیم جوانان و ب پرسپولیس که سال های قبل برای دقایق کوتاهی در تیم اصلی این باشگاه بازی کرده بود، توانست در بازی با داماش به ترکیب 11 نفره مانوئل ژوزه برسد.

سیف اللهی در رشت درخشش بسیار خوبی داشت و نیمه اول چندین بار با نفوذهای خود حریف را آزار داد. حاصل کار او علاوه بر موقعیت هایی که برای غلامرضا رضایی به وجود آورد و با بی دقتی از دست رفتند، دو کارت زرد برای نظیف کار و بروش بود. هر دوی این خطاها بعد از حرکت سریع و دریبل سیف اللهی انجام شد.

سیف اللهی؛ ستاره نوظهور در پرسپولیس

مهاجم گمنام پرسپولیسی ها در همان ابتدای نیمه دوم هم از بروش توپ گیری کرد تا هافبک داماشی ها با خطا روی او، کارت زرد دومش را هم بگیرد و از زمین بازی اخراج شود. نکته جالب اینجاست به جز ۳ کارتی که سیف اللهی به نظیف کار و بروش تحمیل کرد، بازیکنان داماش در این بازی کارت زرد دیگری نگرفتند.

پس از اخراج بروش فضای سیف اللهی بازتر شد و توانست چند موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه داماش ایجاد کند که مهمترین آنها، سانتر عالی روی سر زاید بود که ضربه مهاجم لیبیایی از کنار دروازه بیرون رفت. بعد از گل خوردن پرسپولیس و ورود قاضی به زمین، سیف اللهی از سمت راست به سمت چپ منتقل شد اما در این سمت کمی تنها به نظر می رسید.

زمانی که او در سمت راست بازی می کرد همکاری اش با ماهینی خطرهای زیادی روی دروازه داماشی ها به وجود آورد، اما ناهماهنگی سیف اللهی و فشنگچی و توپ لو دادن های مدافع چپ پرسپولیس باعث شد داماشی ها از اواسط نیمه دوم نفس راحتی بکشند.

سیف اللهی دقایقی قبل از تعویضش هم می توانست زننده گل تساوی تیمش باشد. سانتر علی کریمی روی سر او فرود آمد اما ضربه سر این مهاجم جوان با واکنش خوب فراهانی مهار شد. جالب اینجاست انصاری فرد که به جای سیف اللهی به زمین آمد نتوانست خطری روی دروازه داماش ایجاد کند و تاثیر مهم او در روند مسابقه، لو دادن توپی بود که می توانست تبدیل به گل دوم داماش شود.

دقایق حضور

پاس سالم

پاس اشتباه

ایجاد موقعیت گل

توپ گیری

لو دادن توپ

خطا گرفتن

تحمیل کارت زرد به حریف

سانتر

دریبل مستقیم

دفع توپ

۷۷

۲۱

۲

۲

۱

۳

۵

۳

۳

۱

۱

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج