۲۹۵۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۵ پدیده لیگ کهکشانی

در ليگي كه امسال پر از ستاره‌هاي ميلياردي است ستاره‌هاي كوچك در تيم‌هاي كوچك هستند كه گرمابخش ليگ هستند.

5 پدیده لیگ کهکشانی
هفت صبح: در ليگي كه امسال پر از ستاره‌هاي ميلياردي است ستاره‌هاي كوچك در تيم‌هاي كوچك هستند كه گرمابخش ليگ هستند.

ستاره‌هايي كه در سه هفته گذشته بيشترين درخشش را داشته و نشان داده‌اند كه قيمت و آوازه الزاما به معناي بهره‌وري بيشتر نيست. پنج ستاره‌اي كه در اين جا معرفي مي‌شوند تا امروز بهترين بازيكنان ليگ بوده‌اند و شايد كي‌روش نيز بايد دقيق‌تر بازي اين ستاره‌ها را زير نظر بگيرد .

5 پدیده لیگ کهکشانی

سید‌جلال رافخایی

رافخایی با بازی در ملوان اسمی ‌برای خودش دست و پا کرد و مورد توجه تیم‌هایی مثل سپاهان و ذوب‌آهن قرار گرفت. او بعد از درخشش در ملوان با پیشنهاد نجومی‌ ذوب‌آهنی‌ها رو‌به‌رو شد و برای ادامه فوتبالش به اصفهان رفت.

رافخایی در لیگ دهم فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشت و بعد از تحمل یک فصل نیمکت‌نشینی مجبور شد به خانه برگردد. درگیری‌های شدید او با ابراهیم‌زاده باعث شد باشگاه ذوب‌آهن برای صادر کردن رضایتنامه او حسابی مبلغ را بالا ببرد. در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات بود که ملوانی‌ها ۲۰۰ میلیون به حساب ذوب‌آهن واریز کردند تا رافخایی یک بار دیگر ملوانی شود.

او فصل گذشته با هشت گل زده بهترین گلزن ملوان بود و با توجه به قرارداد دو ساله‌اش، برای لیگ دوازدهم در انزلی ماند. او در اولین بازی فصل تک گل سه امتیازی ملوان مقابل گهر را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در هفته دوم هم یکی از دو گلی که منجر به تساوی مقابل نفت شد را وارد دروازه حریف کرد.

او در هفته سوم اولین هت تریک فصل را انجام داد و زمینه‌ساز پیروزی با ارزش تیمش مقابل صبا شد. هر چند رافخایی سه گل از پنج گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما در حال حاضر بهترین گلزن لیگ است و خودش هم مدعی شده بدش نمی‌آید آقای گل شود. او تكنيكي است و باهوش و در زمين و هوا به يك اندازه مطمئن است.

5 پدیده لیگ کهکشانی

میلاد نوری

نوری سال‌ها قبل به عنوان ‌هافبك وسط در فولاد اهواز چهره شد و عنوان یکی از پدیده‌های لیگ را به خود اختصاص داد. آن زمان تعداد زیادی از کارشناسان اعتقاد داشتند نوری می‌تواند مهره فیکس تیم ملی ایران شود اما او خیلی زود با تصمیم‌های اشتباهش از سطح اول فوتبال ایران دور شد.

حضور او در استیل آذین لیگ یکی باعث شد تا دیگر دیده نشود. در ابتداي لیگ هشتم بود که نوری سر از استقلال درآورد و با نظر امیر قلعه‌نویی آبی‌پوش شد. او در استقلال هم یک فصل کامل نیمکت نشین بود و فقط در جام حذفی به میدان رفت. نوری بعد از آن راهی ابومسلم شد و با سقوط این تیم دوباره به لیگ یک رفت. دیگر از نوری خبری نبود تا اینکه فصل گذشته ویسی او را به صبا آورد.

او خیلی زود مهره فیکس صبا شد و نقش تعیین‌کننده‌ای در آسیایی شدن این تیم ایفا کرد. او با آمدن گل محمدی بر خلاف خیلی‌ها در لیست مازاد قرار نگرفت و در این تیم ماندنی شد. پیش از شروع فصل کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد نوری در ترکیب ثابت گل‌محمدی جایی داشته باشد اما او امسال هم توانایی‌هایش را اثبات کرد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد.

او با چهار گلی که در دو هفته ابتدایی برای صبا به ثمر رساند باعث شد این تیم شش امتیاز با ارزش بگیرد و شروعی خوب در این فصل داشته باشد. حالا خیلی‌ها منتظرند او را در مصاف حساس با پرسپولیس ببینند تا مشخص شود درخشش او موقتی بوده یا خیر. شوت‌هاي از راه دور‌، سربالا بودن به هنگام پاس دادن و قدرت راهبري تيم از امتيازات اوست. او اگر به لحاظ بدني آماده باشد مي‌تواند آلترناتيوي موثر براي جباري محسوب شود.

5 پدیده لیگ کهکشانی

رضا حقیقی

شاید تا پیش از اینکه کی‌روش، حقیقی را به تیم ملی دعوت کند، کمتر کسی اسم او را شنیده بود. حضور فیکس او در ترکیب تیم ملی باعث شد او خیلی زود به یکی از‌ هافبک‌های اسمی ‌فوتبال ایران تبدیل شود. هنوز لیگ یازدهم تمام نشده بود که سرخابی‌ها دست روی هافبک ملی‌پوش فجر گذاشتند و خواهان جذب او شدند. جالب اینکه حقیقی خیلی زود به پیشنهاد سرخ‌ها چراغ سبز نشان داد اما قرارداد او با فجر مانع از انتقال او به تهران شد.

در این میان رویانیان که پروژه پرسپولیس کهکشانی را دنبال می‌کرد مذاکرات فراوانی با فجری‌ها داشت اما آنها در نهایت با رفتن حقیقی مخالفت کردند. در هر حال حقیقی جوان در شیراز ماندنی شد و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست. او در سه هفته ابتدایی لیگ نقش فراوانی در موفقیت فجر داشته و به صدرنشینی این تیم کمک فراوانی کرده است.

درخشش حقیقی در میانه میدان باعث شده رفتن چند بازیکن کلیدی این تیم به هیچ عنوان به چشم نیاید. کاپیتان فجر تا به اینجا از خیلی از‌ هافبک‌دفاعی‌های اسمی ‌لیگ عملکرد بهتری داشته و توانسته ارزش‌هایش را بار دیگر نشان دهد. شاید اگر او در پرسپولیس بازی می‌کرد الان قرمزپوشان به جای فجر صدر‌نشین بودند. حقيقي از همين حالا خودش را براي جانشيني نكونام آماده كرده است.در آينده‌اي نه چندان دور.

5 پدیده لیگ کهکشانی

مجتبی شیری

علی دایی فصل گذشته امید عالیشاه را به عنوان پدیده به فوتبال ایران معرفی کرد و این طور که به نظر می‌رسد امسال هم قصد دارد این روند را ادامه دهد. مجتبی شیری‌(با مجتبي شيري مدافع پارسال پرسپوليس اشتباه نشود) که فصل گذشته با آمدن دایی، راه‌آهنی شد و در تعداد کمی ‌از بازی‌ها به میدان رفت، امسال مهره فیکس شهریار شده و با درخشش در بازی‌های ابتدایی فصل نشان داده می‌تواند پدیده این فصل فوتبال ایران باشد.

او با چهار گلی که برای راه‌آهن به ثمر رسانده چهار امتیاز برای راه‌آهن آورده و حالا باید دید می‌تواند این روند را ادامه بدهد یا خیر. جالب اینکه خیلی از رسانه‌ها این مجتبی شیری را در ابتدا با مجتبی شیری، مدافع فصل گذشته پرسپولیس اشتباه می‌گرفتند اما او حالا کاری کرده تا دیگر همه او را بشناسند.

5 پدیده لیگ کهکشانی

علیرضا جهانبخش

حالا مشخص شده تلاش‌های رویانیان برای جذب جهانبخش پیش از شروع فصل بی‌مورد نبوده است. اين بازیکن که فصل گذشته در داماش خیلی کم بازی می‌کرد، در فصل نقل و انتقالات تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت اما در نهایت با مخالفت داماشی‌ها انتقالش به پرسپولیس منتفی شد. رویانیان تلاش زیادی کرد تا رضایتنامه این بازیکن را از عابدینی بگیرد اما موفق به این کار نشد تا جهانبخش در داماش ماندنی شود.

او حالا با گلزنی‌هایش در هفته سوم داماش را از بحران خارج کرد و نشان داد می‌تواند یکی از پدیده‌های این فصل باشد. این طور که شنیده می‌شود جهانبخش از همین الان برای پرسپولیسی شدن خودش را آماده کرده و می‌خواهد با کارنامه‌ای بلند‌بالا راهی این تیم شود. در هفته سوم او در ديدار با پيكان دو گل زد و دو گل ساخت و پايه‌گذار برتري ۵ بر ۳ داماش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج