۲۶۷۲۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گربه سیاه بار دیگر آلمان را شکست داد

اين بازي در نهايت با برتري ۲ بر يك ايتاليا به پايان رسيد تا آلمان همچون جام جهاني ۲۰۱۰ آفريقاي جنوبي، در اين رقابت‌ها نيز در مرحله نيمه نهايي شكست خورده و از رسيدن به فينال بازبماند.

ایسنا: ايتاليا با برتري مقابل آلمان در ديدار نيمه نهايي يورو ۲۰۱۲، حريف اسپانيا در مسابقه فينال شد.

دو تيم آلمان و ايتاليا ديدار نيمه نهايي رقابت‌هاي يورو ۲۰۱۲ را برگزار كردند كه اين بازي با برتري ۲ بر يك ايتاليا به پايان رسيد تا اين تيم حريف اسپانيا در مسابقه نهايي شود.

همچون ديدار شب قبل بين اسپانيا و پرتغال، پيش از اين ديدار نيز كاپيتان‌هاي دو تيم متن كوتاهي درباره لزوم مبارزه با نژادپرستي قرائت كردند. در همان ابتداي بازي دروازه ايتاليا با يك تهديد جدي مواجه شد. در دقيقه ۵، هوملس توپي را كه از روي نقطه كرنر سانتر شده بود با پا به سمت دروازه ايتاليا فرستاد كه پيرلو توپ را از روي خط جمع كرد.

در دقيقه ۱۱، بواتنگ از سمت راست نفوذ كرد و توپ را به صورت زميني روي دروازه ايتاليا فرستاد. در اين لحظه، دروازه‌بان و مدافع ايتاليا با يكديگر قاطي كردند و چيزي نمانده بود كه به اشتباه دروزاه خودي را باز كنند اما توپ با فاصله كمي از كنار دروازه به كرنر رفت.

دو دقيقه بعد، كروس با يك شوت محكم دروازه ايتاليا را تهديد كرد اما بوفون با واكنش به موقع خود ناجي دروازه تيمش شد. در دقيقه ۱۷، مونتوليوو با يك شوت دروازه آلمان را نشانه گرفت اما توپ او در دستان نوير قرار گرفت. يك دقيقه بعد كاسانو هم شانس خود را ار راه دور امتحان كرد اما باز هم نوير ايستادگي كرد و توپ را در اختيار گرفت.

در دقيقه ۲۰، كاسانو فراري را از سمت راست ترتيب داد و توپ را روي دروازه آلمان سانتر كرد. ماريو بالوتلي با يك پرش بلند موفق شد روي سر بادشتوبر ضربه سر بزند و دروازه آلمان را باز كند تا لاجوردي‌پوشان ايتاليا از حريف خود پيش بيفتند.

پس از اين گل، فشار آلمان براي جبران نتيجه افزايش يافت. در دقيقه ۲۴، ضربه سر گومس از كنار دروازه ايتاليا راهي اوت شد. سه دقيقه بعد، مسوت اوزيل اقدام به شوت‌زني كرد اما اين توپ نيز در دستان بوفون آرام گرفت. در دقيقه ۳۵ نيز بوفون با واكنش عالي خود ضربه محكم خديرا را به كرنر فرستاد.

در دقيقه ۳۶، ايتاليايي‌ها روي يك ضد حمله سريع يك بار ديگر به گل رسيدند. بالوتلي روي يك پاس بلند با نوير تك به تك شد و با يك شوت محكم و غيرقابل مهار دروازه آلمان را براي بار دوم باز كرد تا اختلاف دو برابر شود.

در ادامه نيمه نخست، تلاش ژرمن‌ها براي جبران نتيجه بي‌ثمر بود و بازي در اين نيمه با برتري ۲ بر صفر ايتاليا به پايان رسيد. با آغاز نيمه دوم، لوو سرمربي آلمان دست به دو تعويض زد و هر دو مهاجم تيمش را عوض كرد. رويس به جاي پودولسكي وارد ميدان شد و گومس جاي خود را به كلوزه داد.

در دقيقه ۴۸، رويس پس از دريبل كردن چند مدافع ايتاليا، اقدام به شوت‌زني كرد اما باز هم بوفون دروازه تيمش را بسته نگه داشت. در دقيقه ۵۵، مسوت اوزيل از راست نفوذ كرد و توپ را براي خديرا فرستاد اما چند مدافع ايتاليا او را محاصره كردند و توپش را زدند.

يك دقيقه بعد، كلوزه از چپ نفوذ كرد اما تكل بلند بونوچي توپ را راهي كرنر كرد تا آلماني‌ها از اين حمله هم به گل نرسند. در دقيقه ۶۰، بالوتلي در گوشه محوطه جريمه آلمان صاحب توپ شد و از زاويه بسته اقدام به شوت‌زني كرد كه توپ او درون چارچوب نبود.

يك دقيقه بعد، بازيكنان آلمان پشت محوطه جريمه ايتاليا در موقعيت مناسبي صاحب يك ضربه ايستگاهي شدند. رويس ضربه فني و خوبي به توپ زد اما بوفون با يك شيرجه بلند توپ را راهي كرنر كرد.

در دقيقه ۶۷، ماركيزيو از پشت محوطه جريمه آلمان، شوت محكمي را روانه دروازه نوير كرد اما اين توپ به بيرون رفت. در دقيقه ۷۵، يك بار ديگر ماركيزيو صاحب موقعيت خوبي بود اما پس از جا گذاشتن يك مدافع حريف نتوانست ضربه مناسبي به توپ بزند.

در دقيقه ۷۷، ضربه سر هوملس از بالاي دروازه ايتاليا به بيرون رفت. در اين لحظات شاهد بازي سريع و زيبايي بوديم. آلماني‌ها فشار زيادي براي جبران نتيجه وارد مي‌كردند اما دفاع مستحكم ايتاليا و درخشش بوفون مانع از رسيدن آن‌ها به هدف خود بود. در مقابل، ضدحمله‌هاي ايتاليا نيز بسيار سريع و خطرناك بود و هر لحظه از آن‌ها بوي گل به مشام مي‌رسيد.

در دقيقه ۸۲، دي ناتاله در يك ضد حمله سريع در موقعيت تك به تك با نوير قرار گرفت اما توپ او به تور كنار دروازه برخوركرد. يك دقيقه بعد، بالزارتي دروازه آلمان را باز كرد اما كمك داور پرچم خود را به نشانه آفسايد بالا برد.

در دقيقه ۸۶، كروس اقدام به شوت‌زني كرد اما توپ او نيز راهي به دروازه ايتاليا پيدا نكرد. در دقيقه ۹۰، درون محوطه جريمه ايتاليا توپ به دست بالزارتي برخورد كرد و داور به نشانه پنالتي در سوت خود دميد. مسوت اوزيل پشت اين پنالتي ايستاد و دروازه بوفون را باز كرد تا اختلاف به يك گل برسد.

با اين حال با وجود فشار بي‌امان آلمان در دقايق آخر، ديگر زماني براي فرار از شكست باقي نمانده بود و اين بازي در نهايت با برتري ۲ بر يك ايتاليا به پايان رسيد تا آلمان همچون جام جهاني ۲۰۱۰ آفريقاي جنوبي، در اين رقابت‌ها نيز در مرحله نيمه نهايي شكست خورده و از رسيدن به فينال بازبماند.

در ديگر ديدار نيمه نهايي نيز اسپانيا در ضربات پنالتي از سد پرتغال گذشته بود. به اين ترتيب، دو تيم اسپانيا و ايتاليا روز يك‌شنبه ديدار فينال رقابت‌هاي يورو ۲۰۱۲ را برگزار خواهند كرد.

محل برگزاري مسابقه: ورزشگاه ملي ورشو لهستان

هوا: نيمه ابري، ۲۰ درجه سانتي‌گراد، رطوبت ۴۹ درصد

داور: استفان لانوي (فرانسه)

تركيب دو تيم:

آلمان: نوير، هوملس، بادشتوبر، لام، بواتنگ (مولر ۷۱)، خديرا، شوانشتايگر، اوزيل، كروس، پودولسكي (رويس ۴۶)، گومس (كلوزه ۴۶)

ايتاليا: بوفون، كيليني، بالزارتي، بارزالي، بونوچي، ماركيزيو، ده‌روسي، مونتوليوو (موتا ۶۴)، پيرلو، بالوتلي (دي ناتاله ۷۰)، كاسانو (ديامانتي ۵۸)

مالكيت توپ: آلمان ۵۴ درصد - ايتاليا ۴۶ درصد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج