اشتراک اینترنت پر سرعت مخابرات با ۸۷ ۸۷
مرکز امور مشترکان ۸۷۸۷ برای ارائه خدمات تلفن ثابت به مشترکان شرکت مخابرات استانهای تهران و البرز راه اندازی شد.
با راه اندازی مرکز امور مشترکان ۸۷۸۷ از این پس تمامی خدمات مربوط به امور مشترکان مخابرات استان تهران از جمله فروش تلفن ثابت،ADSL و پهنای باند، فروش مودم و تجهیزات نصب و نگهداری و پشتیبانی فنی و فروش نصب و پشتیبانی فنی IPTV توسط سامانه ۸۷۸۷ انجام می گیرد.
ناصر قدیر کاشانی - مدیر عامل گروه خدمات اول امروز در نشست خبری با بیان اینکه مرکز تماس خدمات اول TCT در راستای خصوصی سازی و مشتری مداری از سوی مخابرات انجام شده است، اظهار داشت: علاوه بر خدمات شرکتهای زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران، چاپ، پاکت گذاری تبلیغات و توزیع قبوض، خدمات ارزش افزوده (VAS)-تبلیغات فضاهای موجود مخابراتی، بازاریابی، سرمایه گذاری و توسعه خدمات و کلیه خدمات قابل ارائه در مراکز مشترکان مخابرات استان تهران ( و تلفن های ۱۹۰-۱۸۹۹-۲۸۲۸ و ۳۸۳۸) توسط مرکز تماس ۸۷۸۷ انجام خواهد پذیرفت.
وی با بیان اینکه تمامی خدمات مخابرات استان تهران در مراکز مخابراتی نیز به این مرکز تماس سپرده شده است، اضافه کرد: سرعت عمل در ارائه خدمات و حذف موانع غیر ضروری و روال طولانی مدت اداری و دولتی که موجب سهولت دسترسی مشترکین و متقاضیان به خدمات مورد نیاز می شود بزرگترین تفاوت قابل مشاهده ظرف ماه آینده در ۱۲۰ شعبه شرکت خدمات اول در شهر تهران و البرز است و با حذف کلیه پیمانکاران مراکز مخابراتی، از ابتدای خردادماه تمامی پرسنل مخابرات به تعداد تقریبی ۱۲۶۰ نفر با شرکت خدمات اول TCT قرارداد منعقد کرده اند.
قدیرکاشانی با اشاره به بازسازی و نوسازی مراکز مخابراتی تهران گفت: در حال حاضر ۳ مرکز شیخ فضل الله نوری اقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، مرکز کلانتری در خیابان گاندی و مرکز قدس در خیابان امیر آباد با بازسازی کامل آماده بهره برداری است.
وی افزود: از این پس ۱۲۰ مرکز مخابراتی استان تهران و البرز از بدنه مدیریتی مخابرات جدا شده و با حضور مدیر جدید به نمایندگی از خدمات اول TCT مدیریت و هدایت خواهند شد؛ از این تاریخ به بعد مراکز مخابراتی به عنوان شعبه خدمات اول TCT مشغول به فعالیت خواهند بود.
مدیر عامل گروه خدمات اول یکی از مهمترین برنامه های خدمات اول TCT را برطرف کردن امور مشکلات و موارد موجود پرسنل شاغل در شعب مراکز مخابراتی عنوان کرد و گفت: در این راستا طی برگزاری ۳ همایش در تهران و البرز ظرف هفته گذشته، کلیه پرسنل در خصوص سیاست های اجرایی شرکت و اهداف مورد نظر توجیه شده و مطالب آنان نیز جهت پیگیری دقیق بصورت مکتوب دریافت شده که در سریع ترین زمان ممکن به موارد مطرح شده ترتیب اثر داده خواهد شد.
وی ادامه داد: از این تاریخ به بعد پرسنل بعد از طی دوره های آموزش تخصصی در خصوص ارائه هریک از خدمات ،حقوق خود را علاوه بر مبلغ دریافتی قبلی به صورت پورسانتی و براساس میزان کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به مشترکان و متقاضیان دریافت خواهند کرد که این امر سبب افزایش میزان بهره وری شرکت و افزایش حقوق دریافتی پرسنل خواهد شد و با تغییر نظام ساعت مزدی به کارمزدی و حاکم بودن اصل شایسته سالاری برای پرسنل بزودی تغییرات قابل توجهی را در بخش ارائه خدمات مخابراتی شاهد خواهیم بود.
قدیر کاشانی اضافه کرد: هیچگونه تعدیل نیرویی نخواهیم داشت و با توجه به ظرفیت موجود حتی امکان اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر از جوانان جویای کار نیز در این مجموعه وجود دارد.
وی شماره ۸۷۸۷ را به عنوان تلفن دفتر مرکزی و سایت WWW.TCT۱.IR به عنوان سایت اطلاع رسانی خدمات اول TCT عنوان کرد و گفت: خدمات اول TCT آمادگی خرید و مشارکت و هرگونه همکاری در زمینه طرح های تجاری و درآمدزا که قابل ارائه در مراکز مخابراتی باشد را از صاحب نظران و متفکران اقتصادی دارد و از همه کارشناسانی که تمایل به همکاری در مجموعه خدمات اول TCT به صورت تخصصی و با ارائه طرح و ایده دارند دعوت به همکاری می کند.
ارسال نظر