۲۳۵۱۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مظلومي: راه جباری درست نبود

سرمربي استقلال گفت كه در تحريم روز گذشته تمرين استقلال نبايد تنها جباري را مقصر دانست چرا كه او احساس كرد به عنوان بزرگتر تيم بايد حرف ساير بازيكنان را بزند. با اين حال او اعتصاب بازيكنان را تصميمي "اشتباه" عنوان مي‌كند.

ایسنا : سرمربي استقلال گفت كه در تحريم روز گذشته تمرين استقلال نبايد تنها جباري را مقصر دانست چرا كه او احساس كرد به عنوان بزرگتر تيم بايد حرف ساير بازيكنان را بزند. با اين حال او اعتصاب بازيكنان را تصميمي "اشتباه" عنوان مي‌كند.

پرويز مظلومي درباره رفتار روز گذشته مجتبي جباري و تحريم كردن تمرين استقلال اظهار كرد: احساس مي‌كنم كه نبايد در مسئله روز گذشته پاي جباري را به عنوان مقصر اصلي وسط كشيد. خودم در آنجا حضور داشتم و احساس كردم چون او فكر مي‌كند كه بزرگتر تيم است، بايد حرف بقيه را بزند. نبايد پشت جباري را خالي كرد. درست است جباري اين موضوع را عنوان كرد و خبرنگاري كه در آنجا حضور داشت از قول او اين مطلب را نوشت اما جباري حرف ساير بازيكنان را زده است.

مظلومي ادامه داد: شايد در اين موضوع مجتبي جباري درصد كوچكي مقصر باشد. طبق آماري كه به دست آورديم، او نسبت به ساير بازيكنان دريافتي بيشتري داشته است اما روز گذشته خواست كه به عنوان بزرگتر حرف ساير بازيكنان را بزند كه اشتباه كرد. اين موضوع از دو ماه قبل در حال شكل‌گيري بود و بازيكنان نسبت به پرداخت نشدن قراردادهايشان اعتراض مي‌كردند اما ما هميشه ريش‌سفيدي مي‌كرديم و از آن‌ها خواهش مي‌كرديم و دو ماه اين وضعيت را كنترل كردم اما روز گذشته ديگر بازيكنان به حد انفجار رسيده بودند. آن‌ها احساس كردند وقتي كه ليگ تمام شده است، هيچ كس نيست كه به آن‌ها خسته نباشيد بگويد.

وي افزود: روز گذشته به فتح‌الله زاده گفتم كه جباري خواست بزرگي كند و حرف بازيكنان ديگر را بزند ولي اين راهش نبود. تمرين روز گذشته ريكاوري مهمي بود و چهار روز ديگر بايد با كمبودهايي كه داريم و چند بازيكن مصدومي كه در تيم هستند، به ازبكستان برويم. مي‌شد درباره اين مسئله جلسه‌اي برگزار كرد و تكليف را مشخص كرد كه اگر قرار نيست پولي پرداخت شود، بازيكنان بر اساس عرق ملي و از روي تعصب‌شان به ميدان بروند و بازي كنند. اگر هم پولي پرداخت مي‌شد كه ديگر نور علي نور بود و بازيكنان مي‌توانستند با روحيه بهتري بازي كنند.

مظلومي ادامه داد: از آنجا كه فصل به پايان رسيده و تجربه نشان داده كه بازيكنان و مربياني هستند كه هنوز از دو سال پيش طلبكارند، آن‌ها احساس كردند كه نمي‌توانند ديگر كسي را پيدا كنند تا درخواست‌شان را بگويند و اين كار را كردند كه البته درست نبود و خودشان هم متوجه شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج