آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۳۴۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!

این چهره ها را می توانید چهره های زشت لیگ برتر فصل گذشته بدانید. آنهایی که کارایی شان قابل قیاس با پولی که گرفته اند نبود.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!

تماشا: این چهره ها را می توانید چهره های زشت لیگ برتر فصل گذشته بدانید. آنهایی که کارایی شان قابل قیاس با پولی که گرفته اند نبود. چهره هایی که مدیران باید برای فصل های آینده به یاد داشته باشند.

محمد محمدی: محمدی با قراردادی سنگین - گفته می شود حدود 600 میلیون - به داماش پیوست اما با وجود این تنها در نیمی از بازی های لیگ برای داماش به میدان رفته است. شما اگر می دانستید که چمن ورزشگاه سردار جنگل مصنوعی است محمدمحمدی قبل از قرارداد بستن با داماش نمی دانسته و به همین دلیل تعداد زیادی از بازی ها را به میدان نرفت.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!

جاسم کرار: کرار که با حاشیه های فراوان از استقلال جدا شد و از نیم فصل دوم با قراردادی ۷۰۰ میلیونی به شاهین پیوست تنها ۳۴ دقیقه در بازی های فصل برای این تیم به میدان رفته است. مصدومیت شاید دلیل خوبی برای بازی نکردن نباشد، وقتی که او با همان مصدومیت برای تیم ملی عراق بازی می کرد.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!

محمد پروین: پروین تنها هشت جلسه و آن هم در اردوهای تهران و ترکیه با شاهین تمرین کرده و حتی یک دقیقه هم برای این تیم به میدان نرفته است. جالب ترین بخش این ماجرا اما این است که محمد پروین بخشی از قرارداد ۴۲۰ میلیونی خود را دریافت کرده است.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!

ولید علی: ولید علی که قراردادی ۳۸۰ میلیونی با استقلال داشت برای بازی های مقدماتی جام جهانی با مرخصی ۱۰ روزه به کویت رفت اما پس از ۱۸ روز و قبل از دربی دور رفت به تهران برگشت. بیرون ماندن از فهرست هجده نفره استقلال در دربی با قهر و بازگشت او به کویت همراه شد و استقلال به ناچار قرارداد او را به صورت یک طرفه فسخ کرد. قراردادی که گفته می شود ۲۴۰ میلیون از مبلغ آن پرداخت شده بود.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!

علی انصاریان: شاهینی ها با اسم علی انصاریان قراردادی ۴۸۰ میلیونی امضا کردند تا او تنها در هفت هفته و از این میان در پنج بازی کامل حضور داشته است.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!

میثم منیعی: تنها خود میثم منیعی می توانست با میثم منعیی قرارداد ۴۵۰ میلیونی ببندد. او که در نقش ایجنت نیز برای باشگاه شاهین عمل می کرد و بازیکنانی نظیر انصاریان و محمد پروین را با خود به شاهین آورده بود تنها ۱۵۰ دقیقه در نیم فصل اول لیگ بازی کرد.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!

امید روانخواه: امید روانخواه در کل فصل تنها ۲۳ دقیقه پیراهن سایپا را به تن داشته است. شما اگر جای مدیران سایپا بودید چه مبلغی را برای این حضور حاضر بودید که بپردازید؟

مهرداد اولادی: اولادی که سال گذشته فصل خوبی را در ملوان گذرانده بود امسال نیمی از فصل را به دلیل مصدومیتی مشکوک از دست داد و در بازی هایی هم که در آنها حاضر بود بازی قابل قبولی ارایه نکرد. مبلغ قرارداد او هم تنها کمی بیشتر از سقف تعیین شده بود!

هوار ملامحمد: هوار ملامحمد می توانست برای ۱۰ بازی که در آنها به میدان رفته است (تنها دو بازی کامل) ۷۰۰ میلیون از ذوب آهن بگیرد. اما قهر او برای دریافت پولش تنها به فسخ توافقی قرارداد ختم شد.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!


ستار زارع: زارع که جزو ستارگان تیم دایی به شمار می رفت تنها 10 هفته دوری از شیراز را تحمل کرد. دوری از ترکیب در هفت هفته بعدی سبب شد که زارع که از خریدهای بد شاهین در ابتدای فصل جا مانده بود این بار در نیم فصل ترکیب این خریدها را کامل کند اما او به کار شاهین هم نیامد و حتی یک بار هم به طور کامل در یک بازی به کار گرفته نشد. بازیکن زمان های نه چندان دور تیم ملی در نیمی از بازی های نیم فصل غایب بود.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!

جورج مورات: مسوولان مس کرمان خیلی دیر به این نتیجه رسیدند که بازیکن گرانقیمت شان ارزش پولی را که هزینه کرده اند، ندارد و در حالی که نیمی از قراردادش پرداخت شده بود او را از تیم کنار گذاشتند. او تنها در ۹ بازی لیگ به میدان رفت.

هشدار: با این بازیکنان قرارداد نبندید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج