۲۲۹۳۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

میثاق صبح فحش شنید، عصر جایزه گرفت

اعتراض هواداران خشمگین پرسپولیس به میثاق به شعار دادن ختم نشد و آنها هنگام خروج میثاق معمارزاده از درفشی فر با پرتاب بطری های آب اعتراض خود را به این دروازه بان نشان داددند. اما در تمرین عصر همان روز اتفاق دیگری افتاد.

میثاق صبح فحش شنید، عصر جایزه گرفت

هفت صبح: انتظار می رفت با شکست خانگی پرسپولیس در برابر الهلال، هواداران پرسپولیس اشتباهات میثاق معمارزاده را در بازی با تراکتورسازی فراموش کنند تا او هم بتواند نفس راحتی بکشد.

اما گویا ناراحتی هواداران پرسپولیس از میثاق شدیدتر از این حرف هاست. اعتراض به عملکرد میثاق در تمرین صبح پنجشنبه پرسپولیس هم ادامه داشت. به نظر می رسد چیزی که باعث شده داغ دل هواداران پرسپولیس تازه شود، درخشش فوق العاده آودوکیچ در بازی با الهلال است.

میثاق صبح فحش شنید، عصر جایزه گرفت

حدود ۵۰ هوادار پرسپولیس که از نزدیک شاهد این تمرین بودند باز هم با سردادن شعارهایی نسبت به عملکرد میثاق اعتراض کردند. آنها معتقد بودند که اگر در لیگ برتر هم یکی مثل آودوکیچ از دروازه پرسپولیس محافظت می کرد، این تیم الان در کورس قهرمانی بود.

اعتراض هواداران خشمگین پرسپولیس به میثاق به شعار دادن ختم نشد و آنها هنگام خروج میثاق معمارزاده از درفشی فر با پرتاب بطری های آب اعتراض خود را به این دروازه بان نشان داددند.

اما در تمرین عصر همان روز اتفاق دیگری افتاد. رویانیان که گفته بود از این به بعد همه تمرینات پرسپولیس را از نزدیک تماشا خواهد کرد به مجموعه درفشی فر رفت. او در این تمرین در مسابقه ای با معمارزاده در ضربات پنالتی شرکت کرد اما از او شکست خورد و به همین دلیل جایزه ای ویژه به معمارزاده داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حسن71

      نه تورو خدا سردار که تا دیروز نمیدونست توپ چیه انتظار دارید تو ضربات پنالتی میثاق را ببره
      هورا هورا هورا میثاق جایزه گرفت

    • فاران

      و لابد دوباره دروازه بان اول پرسپولیس است !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج