۲۲۴۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد تند دایی از نتایج پرسپولیس

چطور تیمی که بد بسته شده قهرمان جام حذفی و در لیگ چهارم می شود؟ این تیم را امسال با بازیکنان بزرگ تقویت کردند اما چندم جدول و در جام حذفی چه عملکردی داشته است؟

انتقاد تند دایی از نتایج پرسپولیس

تماشا: علی دایی، سرمربی راه آهن، حالا که پرسپولیس نتایج خوبی در لیگ نگرفته، فرصت را مناسب دیده تا از عملکرد خودش در پرسپولیس دفاع کند. او در کنفرانس خبری پیش از بازی فولاد حرف های داریوش مصطفوی را بهانه کرده تا از پرسپولیس صحبت کند. مصطفوی در یکی از مصاحبه هایش ادعا کرده نتایج بد پرسپولیس مربوط به تیم بستن زمان دایی است.

دایی در واکنش به حرف های او گفت: «چطور تیمی که بد بسته شده قهرمان جام حذفی و در لیگ چهارم می شود؟ این تیم را امسال با بازیکنان بزرگ تقویت کردند اما چندم جدول و در جام حذفی چه عملکردی داشته است؟ 70 درصد از بازیکنانی که می خواستم جذب نکردند. زمانی که نمی توانیم بازیکن جذب کنیم به من چه ربطی دارد اما با همان تیم قهرمان جام حذفی و در لیگ چهارم شدم. تیم امسال قوی تر است یا تیمی که من داشتم؟ خیلی ها عدم مدیریت را به این مسایل ربط می دهند».

انتقاد تند دایی از نتایج پرسپولیس

اما جالب است که دایی در صحبت هایش برای اولین بار از محمدحسن انصاری فرد، مدیر راه آهن به صورت علنی انتقاد کرد. او در واکنش به حرف های انصاری فرد که ادعا کرده بود بازیکنان ۶۰ درصد قراردادهایشان را دریافت کرده اند، گفت: «هرکسی این موضوع را اعلام کرده، اشتباه گفته است. یک چک برای ۱۲ اردیبهشت به بازیکنان دادند که اگر نقد شود ۶۰ درصد می شود. وقتی می گویند فروردین پول پرداخت می شود باید پرداخت شود».

جالب است که سرمربی راه آهن علت تصادفش را مشکلات مالی می داند: «برای دریافت مطالبات بازیکنان با خودرو شخصی ام به اصفهان رفتم تا در راه بازگشت زودتر به تهران بیایم و با مدیران باشگاه صحبت کنم تا برای فروردین به بازیکنان پول پرداخت شود. برای این کار جلسه شخصی خودم را لغو کردم تا با مدیران باشگاه صحبت کنم».


انتقاد از انصاری فرد، آغاز پروژه تغییر و تحولات

انتقادات علی دایی از شرایط مالی و مدیریتی راه آهن این طور نشان می دهد که پروژه برکناری مدیرعامل راه آهن در حال کلید خوردن است. گفته می شود که مالکان راه آهن قصد دارند تغییرات مدیریتی در این تیم اعمال کنند و طبیعی است علی دایی هم که عضو هیات مدیره راه آهن است، قطعا بین مالکان باشگاه و مدیرعامل، از مالکان باشگاه حمایت می کند.

دایی در بخشی از صحبت هایش گفته که مالکان راه آهن حدود 9 میلیارد تومان به این تیم کمک کرده اند؛ اما اغلب این پول صرف بدهی های سال گذشته شده و به همین دلیل پرداخت حق و حقوق بازیکنان با مشکلات زیادی همراه شده است. طرح این موضوع یعنی حمایت کامل از مالکان باشگاه و اشاره به ضعف مدیرعامل یعنی محمدحسن انصاری فرد که بعید نیست سال آخر حضورش در راه آهن را سپری کند.


تصادف دایی به خاطر بازیکنان بود یا سفر به دبی؟

یکی از نکات قابل توجه مصاحبه اخیر دایی، اشاره او به دلیل بازگشتش از اصفهان با خودرو شخصی است که به نظر می رسد خیلی به واقعیت نزدیک نیست. دایی در حالی ادعا می کند که برای گرفتن مطالبات بازیکنان با ماشین شخصی اش به اصفهان رفته که طبق گفته نزدیکانش، او قرار بوده بعد از بازی به دبی برود و به همین دلیل با ماشین خودش به اصفهان رفته است. حتی گفته می شود ۵ هزار دلاری که از ماشین او پیدا شده برای هزینه های سفرش بوده است. البته حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی راه آهن به تماشا گفت که احتمالا منظور دایی از این حرف، جلسه قبل از سفرش به اصفهان بوده است: «علی دایی پیش از بازی در جلسه هیات مدیره شرکت کرد و به همین دلیل نتوانست با تیم به اصفهان برود. احتمالا اشاره دایی به این موضوع بوده است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج