۱۹۹۵۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

احتمال اخراج دستیار کی روش!

با تثبیت قدرت علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در ۴ سال آینده، بی تردید او در فدراسیون تغییراتی ایجاد خواهد کرد اما شاید کمتر کسی بتواند باور کند که این تغییرات ممکن است به نیمکت تیم ملی هم برسد.

احتمال اخراج دستیار کی روش!
تماشا :

با تثبیت قدرت علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در ۴ سال آینده، بی تردید او در فدراسیون تغییراتی ایجاد خواهد کرد اما شاید کمتر کسی بتواند باور کند که این تغییرات ممکن است به نیمکت تیم ملی هم برسد.

گفته می شود فدراسیون فوتبال از عملکرد امید نمازی، دستیار ایرانی کارلوس کی روش راضی نیست و احتمال دارد کسی دیگر به جای او کنار سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار بگیرد.

بر اساس شنیده ها نمازی متهم شده، که گلایه های کی روش از فدراسیون را به دوستانی در خارج از فدراسیون گفته است . دوستانی که از قضا در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال از اردوگاه رقیب علی کفاشیان سردرآوردند و به همین دلیل از این اطلاعات به عنوان ابزاری برای زیر سوال بردن توانایی های کفاشیان استفاده کردند.

یکی از این افراد، صادق درودگر است که چند روز پیش از انتخابات مدعی شده بود که کی روش با قهر از ایران خارج شده و بازگشتش به ایران را به کناره گیری کفاشیان از ریاست فدراسیون منوط کرده است. اما درودگر چه ارتباطی با نمازی دارد؟

نمازی که تحصیل کرده امریکاست و مربیگری را هم در همین کشور یاد گرفته، پیش از انکه به عنوان دستیار کی روش انتخاب شود، مدت زمانی مربی و حتی در مقطعی کوتاه سرمربی تیم باشگاهی استیل آذین بود. حضور او در استیل آذین همزمان با سرپرستی صادق درودگر در این تیم بود.

ماجرای عصبانیت کی روش از فدراسیون فوتبال به دلیل سهل انگاری در آماده کردن اتوبوس بازیکنان تیم ملی، یکی از داستان هایی است که گفته می شود دوستان نمازی در رسانه ای شدن شدن آن یا دست کم پر سرو صداشدنش در رسانه ها نقش داشته اند.

درودگر به نقل از نمازی مدعی شده بود که کی روش چنان عصبانی شده که دیگر نمی خواهد به ایران بازگردد. این در حالی است که کفاشیان مدعی است که موضوع ناراحتی سرمربی تیم ملی چندان جدی نبوده و او حتی بعد از ان ماجرا، ساعتها در باره برنامه های آینده تیم ملی، نحوه پرداخت پاداش به بازیکنان ملی پوش و حتی چگونگی دعوت بازیکنان ایرانی الاصل شاغل در اروپا بحث کرده است.

با توجه به توضیحات کفاشیان و نیز با علم به تلاش سرسختانه درودگر برای پیروزی قریب و شکست کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال، برخی احتمال می دهند که ماجرای خبر دادن نمازی آنگونه که درودگر می گوید منفی نبوده است. در واقع دور از ذهن نیست که درودگر فقط برای باروپذیر بودن ادعایش نمازی را به عنوان منبع خبر قهر بی بازگشت کی روش معرفی کرده باشد، چرا که نمازی این روزها در ایران نیست و دسترسی به او برای رد یا تصدیق این خبر دشوار است.

اگر نمازی بتواند ثابت کند ادعاهای درودگر، نادرست است، می تواند جایگاهش را حفظ کند، در غیر این صورت احتمال انتخاب یک مربی ایرانی دیگر به جای او جدی به نظر می رسد.

شنیده ها حاکی از آن است که یک روز پیش از انتخابات، دبیرکل فدراسیون فوتبال تلاش کرده بود با نمازی در آمریکا تماش بگیرد تا از اوبخواهد ادعای درودگر را تکذیب کند اما این تماس به دلایلی نامعلوم برقرار نشده بود.

قرار است کارلوس کی روش و دستیارانش که بعد از بازی با قطر، ایران را ترک کرده اند، هفته آینده کارشان را دوباره از سر بگیرند.

علی کفاشیان ساعاتی پس از پیروزی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، مدعی شد که کارلوس کی روش از اولین کسانی بوده که به او تلفن زده و انتخاب مجددش را تبریک گفته است.

او پیش از این هم گفته بود درخواست کی روش برای هر گونه اظهار نظر حمایتی پیش از انتخابات را رد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج