آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۶۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سعیدلو: رقبای استقلال و پرسپولیس برنامه جدی‌تری داشتند

رییس سازمان تربیت بدنی گفت: قول می‌دهم در المپیک ۲۰۱۲ لندن ورزش کشور احیا شده و مردم خاطره بازی‌های آسیایی گوانگجو و المپیک قبل را فراموش کنند.

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی گفت: ورزش کشور در هفته های گذشته همانند سال ۸۹ بدون استثنا همچنان هفته ای یک قهرمان در سطح آسیا یا جهان را کسب کرده که آخرین و شیرین ترین آن هم قهرمانی تیم ملی تکواندوی ایران بعد از سه دهه در رقابت های جهانی کره جنوبی که خود مدعی قهرمانی بودند، است.

وی با بیان اینکه این افتخار بزرگ برای تاریخ ورزش کشور با همت و برنامه ریزی خوب تیم های تکواندو به‌دست آمد، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و همچنین وجود توانمندی ها و ظرفیت هایی که در ورزشکاران است، قول می دهم در المپیک ۲۰۱۲ لندن ورزش کشور احیا شده و مردم خاطره بازی های آسیایی گوانگجو و المپیک قبل را فراموش کنند.

سعیدلو درباره گفته خود مبنی بر کسب ۱۰ مدال طلا در المپیک لندن اظهار داشت: قول هایی که بنده می دهم طبق برآوردهای کارشناسی است که در جلسات حاصل می شود چرا که ما در سازمان تربیت بدنی به طور متوسط یک روز در میان با روسای فدراسیون ها و نایب رییسان و دبیران آنها روزی ۲ جلسه داریم که در این جلسات روند اجرای برنامه های فدراسیون ها و مشکلات و گلوگاه های موجود بررسی و ملزومات، امکانات، اعتبارات و زیر ساخت ها جهت رفع آنها بررسی می شود.

سعیدلو: رقبای استقلال و پرسپولیس برنامه جدی‌تری داشتند

وی ادامه داد: بدون کار کارشناسی و علمی و برنامه ریزی دقیق نمی توان موفقیت حاصل کرد. البته کاستی وضعیت در برخی فدراسیون ها وجود دارد و همت ما در مجموعه ورزش کشور بر آن است که امسال ورزش با تسریعی که در کارها ایجاد می شود از سال ۸۹ هم پررونق تر شود.

رییس سازمان تربیت بدنی در پاسخ به انتقاداتی که نسبت به عملکرد ۲ تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در رقابت های باشگاه های آسیا می شود نیز به برنا گفت: دلیل موفق نشدن تیم ها این است که رقبای آنها جدی تر به رقابت ها نگاه کرده و برنامه بهتری برای حضور داشتند.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه موضوع خصوصی سازی در دو باشگاه فوتبال پایتخت هر چه زودتر به نتیجه برسد، یادآور شد: ما طبق ضابطه و به لحاظ محبوبیتی تیم های پرسپولیس و استقلال کماکان بر حمایت های جدی خود از این دو تیم ادامه می دهیم.

منبع : خبرگزاری برنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج