۱۵۸۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حاشیه دیدار فوتسال پرسپولیس و فرش آرا

جنجال پرسپولیس با نبودن قرآن و حضور زنان

در ابتدای این بازی زمانی که بازیکنان به صف ایستادند تا مراسم قرائت قرآن برگزار شود، قرآن تلاوت نشد و بازیکنان فقط با یکدیگر دست دادند و پس از آن بازی شروع شد.

دیدار تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران و فر‌ش آرا مشهد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ در سالن هندبال تهران برگزار شد که در پایان سرخ پوشان ۲ بر یک به برتری دست یافتند.

* حدود ۱۰۰ نفر برای تماشای این دیدار در سالن هندبال حاضر شده بودند که فقط ۵ و ۶ نفر در حین بازی مشغول تشویق پرسپولیس بودند. ۱۰ نفر از بانوان نیز برای تماشای این دیدار در سالن حاضر شدند.

* در ابتدای این بازی زمانی که بازیکنان به صف ایستادند تا مراسم قرائت قرآن برگزار شود، قرآن تلاوت نشد و بازیکنان فقط با یکدیگر دست دادند و پس از آن بازی شروع شد. ناظر این دیدار درباره عدم قرائت قرآن به فارس گفت: سالن هندبال امکانات خوبی ندارد و هم اکنون که ما وارد این سالن شده‌ایم مسئولان اعلام می‌کنند حتی یک کتاب قرآن هم پیدا نمی‌شود. ما در این سالن با مشکلاتی روبه رو هستیم از جمله نور سالن که نمی‌توانند از نور افکن‌های بیشتری برای روشنایی استفاده کنند.

* بهروز جعفری بازیکن تیم فوتسال پرسپولیس در نیمه اول هنگامی که با نظر مربیان با یک بازیکن جابه جا شد نسبت به این موضوع اعتراض کرد که این امر با تذکر محمد رضا حیدریان سرمربی این تیم در بین دو نیمه مواجه شد.


منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جنجال پرسپولیس با نبودن قرآن و حضور زنان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج