۱۵۶۴۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

علیرضا حقیقی عجیب ترین خبرساز پرسپولیس

«باشگاه روبين كازان روسيه خواهان به خدمت گرفتن عليرضا حقيقي شد». اين عجيب‌ترين خبر ۲۴ ساعت پس از شكست سنگين پرسپوليس برابر استقلال بود؛ شكستي كه دروازه‌بان جوان پرسپوليس با دو اشتباهش نقش بزرگي در ثبت آن داشت.

«باشگاه روبين كازان روسيه خواهان به خدمت گرفتن عليرضا حقيقي شد». اين عجيب‌ترين خبر ۲۴ ساعت پس از شكست سنگين پرسپوليس برابر استقلال بود؛ شكستي كه دروازه‌بان جوان پرسپوليس با دو اشتباهش نقش بزرگي در ثبت آن داشت.

يك روز پس از شكست پرسپوليس برابر استقلال، بخش‌هاي مختلف خبري سيما با استناد به خبر يكي از سايت‌هاي خبري اعلام كردند كه باشگاه روبين كازان روسيه كه يكي از تيم‌هاي حاضر در ليگ اروپاست، خواهان به خدمت گرفتن عليرضا حقيقي شده است.

براي پيدا كردن منبع موثق اين خبر، رسانه‌ها كار دشواري پيش رو داشتند. نه كسي از مسئولان باشگاه پرسپوليس حاضر به تاييد اين خبر بود و نه منبعي از رسانه‌هاي روسي اين خبر را اعلام كرده بودند. با اين حال اين دروازه‌بان جوان در گفت‌وگو‌يي كه با يكي از برنامه‌هاي تلويزيوني داشت، اعلام كرد كه نماينده اين باشگاه روسي چند روزي است كه در تهران حضور دارد.

با اين حال با توجه به نمايش اين دروازه‌بان در چند سال اخير اين اعلام نياز از سوي باشگاه بزرگ روسي كمي دور از ذهن به نظر مي‌رسيد، ضمن اين كه در تاريخ فوتبال ايران به غير از نيما نكيسا كه پس از حضورش در جام جهاني ۹۸ راهي فوتبال يونان شد، سابقه نداشته تيم‌هاي اروپايي براي حضور دروازه‌بانان ايراني ابراز علاقه كنند.

يك مقام مسئول در اين باشگاه روسي اصل خبر را رد كرد و گفت كه حتي تا به حال نام عليرضا حقيقي هم به گوش مسئولان اين باشگاه نرسيده است.

«كنستانتين ايوانف» وكيل و سخنگوي باشگاه روبين كازان درباره شايعه پيشنهاد اين باشگاه به عليرضا حقيقي گفت: تاكنون نام اين بازيكن را نشنيده‌ايم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا تا به حال به اين خبر واكنش نشان نداده‌ايد گفت: اين خبر اساسا به گوش ما نرسيده كه بخواهيم آن را تكذيب كنيم و قصد نداريم با دامن زدن به اين موضوع شايعات را تقويت كنيم.

ايوانف گفت: تمام خبرهاي نقل و انتقالات به صورت رسمي از سوي وب سايت باشگاه اعلام خواهد شد.

او همچنين درباره اين صحبت حقيقي كه گفته بود نماينده‌اي از باشگاه روبين كازان در تهران حضور دارد گفت: اين چنين نيست و هيچ نماينده‌اي از باشگاه روبين كازان به تهران سفر نكرده است.


منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

علیرضا حقیقی عجیب ترین خبرساز پرسپولیس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • الهام

      حتما نگاه به قیافه حقیقی کردن

    • محمد

      عزیزم ارزو. بر جوانان عیب نیست بزار دل پرسپولیسی ها به این خوش باشه

    • من

      اینقد لی لی به لالاش نذارین پاش نرسیده روسیه برش میگردونن.

    • hamid

      بگیرش

    • مهرداد

      من به عکس نظر برخی دوستان معتقدم که با توجه به سن کم این دروازبان و فیزیک بدنی خوبش و نترس بودنش، در آینده اگه قدر خودش رو بدونه و به سمت حاشیه نره از باشگاههای مطرح تر از روبین کازان هم پیشنهاد خواهد داشت. و البته اگه درست و سالم زندگی کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج