۱۵۲۳۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فکر می کنم کریمی پشیمان شده

فتح الله زاده: عزیزمحمدی پرسپولیسی است!

علی فتح الله زاده در گفت و گو با شبکه خبر درباره مسائل روز فوتبال صحبت کرد. فتح الله زاده در این باره که او چطور می گوید نباید در رفتار حرفه ای بخشش داشته باشد، اما مجتبی جباری را می بخشد، گفت..

تماشا : علی فتح الله زاده در گفت و گو با شبکه خبر درباره مسائل روز فوتبال صحبت کرد. فتح الله زاده در این باره که او چطور می گوید نباید در رفتار حرفه ای بخشش داشته باشد، اما مجتبی جباری را می بخشد، گفت: «یک بازیکن تخلف می کند و فوری او را پنج جلسه محروم می کنیم اما با این تصمیم آیا بازیکن متضرر می شود یا باشگاه؟ اتفاقا بازیکن با این تصمیم راحت تر است. چون می تواند استراحت کند. آن چیزی که طبق قانون و عرف بود ما باید جباری را دو جلسه محروم و پنج میلیون تومان جریمه می کردیم اما در عوض او را یک جلسه محروم کردیم و ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی برای او در نظر گرفتیم تا خودش تاوان اشتباهش را پس بدهد. اگر او را بیش از یک جلسه محروم می کردیم و هوادار ما در روز دربی گریان به منزل خود می رفت خوب بود؟ چه بسا اکنون این جباری است که گریه می کند چون ۳۰ میلیون تومان جریمه شده است».

مدیرعامل استقلال درباره حرف های علی کریمی علیه عزیزمحمدی و احضار او به کمیته انضباطی فدراسیون گفت: «اکنون که علی کریمی بازیکن من نیست و طبیعتا باید دوست داشته باشم که با حرف هایی که او زده محروم شود، اما چنین اعتقادی ندارم. باید دید علی کریمی در چه شرایطی این حرف ها را زده است. او در عصبانیت صحبت کرده و فکر می کنم خودش هم اکنون پشیمان است. چون عزیزمحمدی حالت مربی را در قبال او دارد. عزیزمحمدی خودش قرمز است و علی کریمی را دوست دارد. همه می دانند محمدی قرمز است اما من هم او را دوست دارم. قرمزها که دشمن ما نیستند، من علی کریمی را دوست دارم و می خواهم بگویم که او چقدر بزرگوار است. او با وجود اینکه تیمش سه گل خورده بود، در راهروی ورزشگاه آزادی با من رو به رو شد و به من تبریک گفت. این نشان می دهد که ظرفیت کریمی بالاست».

رویانیان نباید انتخاب سرمربی را رسانه ای می کرد

فتح الله زاده درباره اینکه مشکل پرسپولیس را درچه می بیند، گفت: «برد و باخت ها در دربی طبیعی است و ما هم نباید مغرور شویم. استقلال و پرسپولیس رفیق هستند، پرسپولیس تیمی است که در آسیا و دنیا مطرح است. مواقعی پیش می آید که تیم گره می خورد. فکر می کنم حساسیت بیش از حد، تدبیر را از پرسپولیس گرفته است، یعنی اینکه مربی ای که روی سکوها التهاب است نباید این همه تحت فشار قرار می گرفت. انتقادم به رویانیان نیست و این مسئله از قبل برای پرسپولیس پیش آمد. اگر هم مدیریت باشگاه تصمیم به مذاکره با مربی داشت، باید در خفا صورت می گرفت. قطعا رویانیان هم همین کار را کرده است، اما نباید این مسئله رسانه ای می شد.»

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فتح الله زاده: عزیزمحمدی پرسپولیسی است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • a friend †

      په نه په استقلالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج