۱۴۲۹۷
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

خیلی دوست دارم دوباره به استقلال برسم

کاظمیان از الآن برای دربی خط و نشان کشید!

کاظمیان در این بازی به استقلال فکر می کند. باورش سخت است که بازیکنی بخواهد از الان برای استقلال خط و نشان بکشد. اما این موضوع این روزها ذهن شماره ۱۷ پرسپولیس را که می خواهد به روزهای بدون حاشیه برسد. بدجور مشغول کرده است.

تماشا: کاظمیان در این بازی به استقلال فکر می کند. باورش سخت است که بازیکنی بخواهد از الان برای استقلال خط و نشان بکشد. اما این موضوع این روزها ذهن شماره ۱۷ پرسپولیس را که می خواهد به روزهای بدون حاشیه برسد. بدجور مشغول کرده است. پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی احتمالا با استقلال بازی دارد و این مسئله انگیزه های جواد کاظمیان را افزایش داده است. با کاظمیان در حالی که در آسمان اصفهان به سر می برد، درباره بازی با ذوب آهن و حال و هوای پرسپولیس گفت و گو کردیم.

*شرایط تیم برای این بازی چگونه است؟

با برد خوبی که مقابل سایپا به دست آوردیم، شرایط خوبی داریم و از فشارهایی که بعد از بازی سپاهان به ما وارد شده بود فاصله گرفتیم. خوشبختانه برد مقابل سایپا به ما کمک کرد که از آن شرایط خارج شویم و الان هم روحیه خوبی برای بازی با ذوب آهن داریم. برای برد و انجام یک بازی خوب به اصفهان آمده ایم و مطمئنم که یک بازی خوب مقابل این تیم انجام می دهیم. البته ذوب آهن تیم بسیار خوبی است که کادر فنی باسواد و باهوشی دارد. مطمئنا ابراهیم زاده بازی رفت با ما در لیگ را آنالیز کرده است. ما به نسبت آن بازی در موقعیت سخت تری قرار داریم و جو ورزشگاه فولادشهر هم که چه به لحاظ آب و هوایی و چه از نظر حمایت تماشاگران، جو سنگینی است.

*گویا برای این بازی انگیزه زیادی داری؟ دلیلش چیست؟

من یک سال در سپاهان بازی کرده ام و با شرایط آشنایی دارم. اما مهم ترین انگیزه من به بعد از این دیدار مربوط است. امیدوارم این بازی را ببریم و در دور بعد به استقلال برسیم. خیلی دوست دارم دوباره به استقلال برسم و خیلی چیزها را ثابت کنم. انگیزه رسیدن به استقلال نیروی عجیبی در من برای این بازی به وجود آورده است.

*به هر حال بازی در فولادشهر دشوار است. خوشبینانه به این بازی نگاه می کنی.

من در اصفهان یک فصل بازی کرده ام و کاملا به همه شرایط این زمین و جو آن آشنا هستم. تنها مشکل، مصدومیت و محرومیت چند بازیکن ماست که کار ما را سخت کرده است. در خطوط دفاع و حمله چهار بازیکن ما نیستند که این مسئله کار هر تیمی را سخت می کند اما ما به این مسائل کاری نداریم و می خواهیم برخلاف تمام حرف هایی که در بین برخی هست که ما را از پیش بازنده می دانند، نشان دهیم که در کنار هم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

*در خط حمله تان باتوجه به مصدومیت هادی و وحید تراکم کمتری را شاهد هستیم و بیشتر به تو بازی می رسد.

اصلا از این مسئله خوشحال نیستم. دعایم این است که هرچه زودتر آقا وحید و هادی به تیم اضافه شوند تا با کمک هم تیم را به رده های بالای جدول برسانیم. هرکس آماده باشد، به میدان می رود و این مسئله فقط به آمادگی و سلیقه کادر فنی برمی گردد. وظیفه ما این است که خوب تمرین کنیم و تیم را برای رسیدن به هدف خود یاری کنیم. امیدوارم در پایان، هواداران خوشحال شوند.

*هنوز هم بحث رفتار بعد از تعویض تو داغ است و هرکس استنباط خاصی از آن می کند.

بس کنید خواهشا! باور کنید خسته شده ام این قدر درباره این مسئله حرف زده ام. در فوتبال مان همه بحث ها را رها کرده اند و چسبیده اند به مسائلی که دردی از این فوتبال دوا نمی کند. چند بار گفته ام و امیدوارم این برای آخرین بار باشد که به این سوال جواب می دهم نمی خواهم در این فصل وارد حواشی شوم و اگر هم در ابتدا اعتراضی کرده بودم، به این خاطر بود که می خواستم بازی کنم و به پرسپولیس کمک کنم. من در زمین حواسم کاملا به بازی است و برای ثانیه به ثانیه آن برنامه دارم. خیلی کم پیش می آید بخندم. اخلاق من این طوری است و دلم نمی خواهد آن را تغییر دهم. در این بازی هم که بعد از تعویض خندیدم برایم حاشیه درست کردند. مثل اینکه باید این اخلاق را عوض کنم، چرا که همه این روزها روی من زوم کرده اند و می گویند بعد از تعویض ها ناراحت می شوم اما این طور نیست.

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کاظمیان از الآن برای دربی خط و نشان کشید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج