«اپل» چگونه جای «بانک شهر» را گرفت؟
پرسپولیس و یک اتفاق عجیب و غریب دیگر
تبلیغ روی پیراهن بازیکنان این تیم از بازی مقابل سپاهان به تبلیغ «اپل» تغییر کرد. از آنجایی که اپل و گروه خودروسازی صدرا از زیرمجموعه های سازمان حمل و نقل و سوخت کشور است، کاملا مشخص است که این تغییر و تحولات چه دلیلی داشته است.
این تبلیغ باتوجه به حضور حبیب کاشانی در راس کادر مدیریتی این باشگاه کاملا قابل پیش بینی بود. بعد از جاشینی رویانیان به جای کاشانی، پیش بینی می شد در این تبلیغات تغییری به وجود بیاید اما یک مانع بزرگ بر سر راه آنها وجود داشت. این مانع بزرگ این بود که پرسپولیسی ها براساس قرارداد نمی توانستند تعهداتشان را زیر پا بگذارند اما به یکباره این اتفاق عجیب روی داد.
تبلیغ روی پیراهن بازیکنان این تیم از بازی مقابل سپاهان به تبلیغ «اپل» تغییر کرد. از آنجایی که اپل و گروه خودروسازی صدرا از زیرمجموعه های سازمان حمل و نقل و سوخت کشور است، کاملا مشخص است که این تغییر و تحولات چه دلیلی داشته است. از سوی دیگر شایعاتی نشیده یم شود که در چند روز گذشته رویانیان در ستاد سوخت اختلافاتی را با شهرداری تهران داشته و یکی از علت هایی که باعث تغییر تبلیغ روی پیراهن تیم شده، به این موضوع برمی گردد.
طبقه شنیده ها مبلغ قرارداد پرسپولیس با بانک شهر حدود یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان برای لیگ و حدود یک میلیارد تومان برای جام باشگاه های آسیاست.
برای آگاه شدن از درستی این خبر به سراغ شیرینی، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس رفتیم. او که حاضر به صحبت کردن درمورد بحث اسپانسر تیم نشد، در این مورد به تماشا گفت: «درمورد مسائل مالی و بحث های مربوط به اسپانسر باید با مدیریت باشگاه صحبت کنید و این موضوعات ارتباطی به من ندارد». تلاش های ما برای پیداکردن رویانیان، مدیرعامل و زارع، قائم مقام باشگاه، به جایی نرسید. اما یک منبع آگاه در شهرداری گفت: «اگر این وضعیت ادامه پیدا کند شهرداری از پرسپولیس شکایت خواهد کرد.»
منبع: روزنامه تماشا
نظر کاربران
مطلب جالبی که پر از غلط تایپی بود ...
اتفاق جدیدی نیست توی فوتبال ما از این اتفاق ها زیاد می افته به قول فرودسی پور عزیز اجازه بدید من قانع نشم..
همینه دیگه همه به فکر خودشونن. اگه کسی مدیر میشد و همه دغدغه اش مسائل مربوط به پیشرفت و مردم بود که این همه بدبدختی نداشتیم
عکس های بیشتری بذارید