۱۲۸۱۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تهران باز هم محو گرد و غبار می شود

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشورگفت: تهران در روز پنج‌شنبه شاهد گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت‌ هوا خواهد بود.

ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشورگفت: تهران در روز پنج‌شنبه شاهد گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت‌ هوا خواهد بود.

احد وظیفه در گفت‌وگویی، آخرین وضعیت آب و هوای کشور در امروز و دو روز آینده را تشریح کرد و گفت: طی دو روز آینده در برخی نقاط استان کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

وی با اشاره به وضعیت گرد و خاک در زابل، گفت: طی سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک می‌باشد که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به سرعت وزش باد در این مناطق افزوده می‌شود.

وظیفه همچنین تاکید کرد: در سه روز آینده به سبب باد نسبتا شدید در استان قم، جنوب استان سمنان، شمال استان اصفهان و روز پنجشنبه جنوب استان تهران گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت‌ هوا پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز چهارشنبه صاف گاهی با وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 26 و 39 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت صاف در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه افزایش به 33 و 38 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج