۱۲۶۰۲۷۵
۲۶
۲۶
پ

ورق استیل چیست؟ معرفی شرکت‌ های فروشنده انواع ورق استیل با قیمت مناسب

یکی از مواد اولیه‌ای که کاربردهای زیادی در صنایع و کارخانجات مختلف دارد، ورق استیل است. ورق استیل ویژگی‌های مهمی دارد که می‌توانید با خرید محصول باکیفیت، در صنایع مختلف از آن استفاده کنید.

 

در این مطلب از استیل رخ قصد داریم به معرفی استیل و چند شرکت فعال در این زمینه بپردازیم تا بتوانید برای خرید پروفیل استیل از آن‌ها استفاده کنید.

ورق استیل چیست؟ معرفی شرکت‌ های فروشنده انواع ورق استیل با قیمت مناسب

آشنایی با ورق استیل با استیل رخ

امروزه تمام کارخانه‌ها سعی دارند از مواد اولیه باکیفیت استفاده کنند. البته در این مسیر قیمت رقابتی و قیمت مقرون به صرفه اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چراکه هرچقدر مواد اولیه باکیفیت‌تر و با قیمت مناسب‌تر خریداری شود، قیمت محصول نهایی کمتر خواهد شد؛ در نتیجه مصرف‌کننده از محصول راضی است و تولیدکننده هم به سود بیشتری می‌رسد.

یکی از محصولات پرکاربردی که از مواد فولادی به دست آمده است، ورق استیل است که با نام استنلس استیل هم شناخته می‌شود. مزایا و ویژگی‌های این محصول سبب کاربردهای ورق استیل در صنایع مختلف شده است. مواد اولیه برای ساخت این محصول شامل درصد کمی کربن و درصد بالای آهن است و مقادیر مختلف نیکل و کروم موجب تفاوت در انواع ورق استیل و مقاومت آن در برابر خوردگی می‌شود. اگر مولیبدن به این محصول اضافه شود، خوردگی در برابر انواع اسید را افزایش می‌دهد.

آشنایی با شرکت‌ها برای خرید پروفیل استیل و ورق استیل

در این قسمت قصد داریم شما را با شرکت‌هایی آشنا کنیم که بتوانید در زمان خرید آنلاین استیل، به‌صورت تلفنی از قیمت ورق استیل استعلام بگیرید و سوالات خود را برطرف کنید.

شرکت گروه فلز

گروه فلز یکی از مجموعه‌های خوشنام در حوزه بازرگانی است که از حدود ۳۰ سال پیش در زمینه واردات ورق استیل فعالیت داشته است. این شرکت با بهترین تولیدکننده‌های فولاد خارجی کار می‌کند و محصولات باکیفیت را به ایران وارد می‌کند؛ به همین دلیل هم گواهینامه‌هایی را بر طبق استاندارد جهانی در اختیار دارد. این گروه تمام مراحل ازجمله بازاریابی نوین، عقد قراردادهای تجاری، کنترل کیفیت، رعایت استانداردها، امور گمرکی، ترخیص کالا و امور بازرگانی را به طور دقیق انجام می‌دهد. همچنین برای جلب رضایت مشتری، اصول مشتری‌مداری را رعایت می‌کنند و کالا را در کمترین زمان و با بهترین قیمت ارائه می‌کنند.

ورق استیل چیست؟ معرفی شرکت‌ های فروشنده انواع ورق استیل با قیمت مناسب

 شرکت فلزات رنگین برای خرید ورق استیل

شرکت فلزات رنگین سه دهه سابقه در امر واردات دارد و رضایت مشتریان مختلف را کسب کرده است. از خط‌‌مشی‌های این شرکت می‌توان به مواردی همچون ایجاد ارتقا مناسب در کالاها، توسعه صنایع مختلف و حمایت از تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد. در این شرکت می‌توانید انواع ورق‌های استیل را با ابعاد و ضخامت‌های مختلف با قیمت مناسب خریداری کنید و در سریع‌ترین زمان آن‌ها را تحویل بگیرید. تنوع زیاد محصولات این شرکت سبب شده تا نیاز مشتری به طور کامل برطرف شود.

شرکت توان فلز برای خرید پروفیل استیل

تامین ورق استیل از تولیدکنندگان معتبر جهانی، یکی از نقاط قوت شرکت توان فلز به‌حساب می‌آید. محصولات این شرکت دارای بالاترین سطح استانداردها و کنترل کیفیت هستند؛ چراکه نمونه‌برداری از محصولات در زمان تولید و ارزیابی‌های حرفه‌ای برای تعیین کیفیت انجام می‌شود. مشتری‌مداری و کسب رضایت مشتری، از اصول مهم این شرکت است و در همین راستا، سعی دارد تنوع محصولات خود را افزایش دهد.

شرکت فلز کالا

شرکت فلز کالا با سابقه‌ای بیش از 25 سال در حوزه واردات و فروش ورق استیل فعالیت دارد. همچنین این شرکت مزایایی همچون بسته‌بندی ورق استیل، تهیه محصولات از شرکت معتبر بین‌المللی و کادر فنی کارآزموده را نیز دارا است. شرکت فلز کالا علاوه بر رعایت اصول مشتری‌مداری، به مواردی همچون فروش و عقد قراردادهای مختلف، بازاریابی، مناقصه، بازرگانی و اصول مختلف آشنایی کامل دارد و به همین دلیل موردتوجه خریداران قرار گرفته است.

ورق استیل چیست؟ معرفی شرکت‌ های فروشنده انواع ورق استیل با قیمت مناسب

کلام آخر استیل رخ

در این مطلب از شرکت استیل رخ سعی کردیم چند شرکتی که در زمینه فروش ورق استیل فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم تا برای خرید آنلاین استیل بتوانید از اطلاعات و راهنمایی کارشناسان آن‌ها بهره ببرید. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج