۱۲۵۶۴۴۲
۱۶۸۳
۱۶۸۳
پ

چند نکته که هنگام خرید ورق استیل باید به آن توجه کرد

به گزارش آهن یکتا آلیاژ فولاد ضد زنگ یا استیل به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد در صنایع مختلف به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو تولید کننده های فراوانی در داخل و خارج به تولید ورق استیل و سایر مشتقات آن روی آورده اند.

استفاده از عناصری چون نیکل و کروم در تولید آلیاژ استیل، سبب ایجاد مقاومت به مراتب بیشتر آن نسبت به فولاد گردیده است. ورق های استیل در مقایسه با نمونه های فولادی، مقاومت بیشتری در برابر پوسیدگی و عوامل خورنده از خود نشان می دهند. در این فرصت قصد داریم به خواص این محصول و راهکارهای مهم موقع خرید ورق استیل و اطلاع از قیمت روز ورق استیل  بپردازیم.

چند نکته که هنگام خرید ورق استیل باید به آن توجه کرد

کاربرد ورق استیل

مصارف ورق استیل بسیار گسترده است و تقریبا در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. همین موضوع باعث شده که در انواع مختلف و با کاربرد های متفاوت تولید گردد.

  • تولید لوازم خانگی و الکترونیکی: از ورق استیل در تولید بدنه ی لوازم خانگی برقی مانند یخچال، کولر، لباسشویی، ظرفشویی و... به دلیل برخورداری از مقاومت بسیار بالا و ظاهر زیبا استفاده می شود.

  • صنایع الکترونیک: از انواع ورق های استیل در ساخت قطعات پوششی صنایع الکترونیک استفاده می شود. آلیاژ استیل به دلیل برخورداری از مقاومت بسیار بالا، می تواند در برابر رطوبت، فشار و... از مدار های الکترونیکی محافظت نماید.

  • صنعت ساختمان: در صنعت ساختمان سازی از ورق های استیل رنگی در ساخت نما، ساخت بدنه و درب آسانسور و... به وفور استفاده می شود.

  • ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، بیمارستانی و صنعتی: ورق های استیل به دلیل برخورداری از سطحی صیقلی و براق، گزینه ی بسیار مناسبی برای ساخت تجهیزات آشپزخانه، بیمارستانی و آزمایشگاهی و... هستند. آلیاژ استیل دچار پوسیدگی نمی شود و ایجاد آلودگی نمی کند. همچنین استریل و ضد عفونی کردن آن در مقایسه با سایر سطوح بسیار آسانتر است.

مزایای ورق استیل

  • دوام بسیار بالا: آلیاژ استیل در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است. ورق استیل به دلیل مقاومت بسیار بالا به وفور در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

  • قیمت مناسب: با توجه به عدم زنگ زدگی و پوسیدگی استیل، دیگر نیازی به رنگ آمیزی و ایجاد عایق رطوبتی بر روی آن نمی باشد. این مزیت هزینه ی نصب و نگهداری آن را کاهش می دهد.

  • قابل اعتماد: استیل به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت، می تواند با شرایط جوی مختلف سازگار گردد.

  • پاسخگویی سریع: با استفاده از ورق استیل می توانید در زمان صرفه جویی کنید. توجه داشته باشید که رنگ آمیزی سطوح فلزی می تواند چندین روز به طول انجامد.

  • سهولت در بررسی کیفیت: استیل به دلیل دارا بودن مقاومت بالا جهت استفاده در هر منطقه جغرافیایی مناسب است. این مزیت به کسب مجوز های لازم برای پروژه های صنعتی را فراهم می کند. مقاومت مکانیکی بالای ورق استیل امکان حمل به تمام نقاط جهان بدون هیچ محدودیتی را میسر می کند.

چند نکته که هنگام خرید ورق استیل باید به آن توجه کرد

قیمت ورق استیل

عوامل مختلفی در تعیین قیمت ورق استیل تاثیر گذار است. از این رو نمی توان برای آن نرخ ثابتی را متصور بود.

  • ورق های استیل در گونه های مختلف و در ابعاد متفاوت تولید می شوند. همین تفاوت ها موجب تنوع قیمت ورق استیل در بازار فلزات شده است. از سوی دیگر هر تولید کننده ای نرخ متفاوتی برای محصولات خود در نظر میگیرد که برآورد قیمت ورق استیل را دچار تغییرات می کند. عواملی چون ضخامت و عناصر موجود در ورق های استیل در گرید بندی محصولات بسیار موثر هستند و قیمت گذاری بر اساس این پارامتر ها صورت میگیرد.

  • نرخ نفت و سایر مشتقات آن از دیگر عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت ورق استیل می باشند. از این مواد در فرایند تولید و حمل و نقل محصولات استفاده می شود. به همین دلیل افزایش قیمت سوخت موجب افزایش قیمت ورق استیل نیز می گردد.

  • در ساخت آلیاژ استیل از فلزاتی چون آهن، کروم و نیکل استفاده می شود. افزایش یا کاهش قیمت نیکل در محاسبه ی قیمت تمام شده بسیارموثر است. از سوی دیگر میزان نیکل استفاده شده در ترکیبات استیل موجب افزایش یا کاهش مقاومت استیل می شود. هرچه میزان آن در ترکیبات استیل افزایش یابد، محصول نهایی از مقاومت بیشتری در برابر خوردگی، پوسیدگی و فشار برخوردار می گردد.

  • میزان عرضه و تقاضا همیشه در افزایش یا کاهش قیمت محصولات موثر بوده است. ورق های استیل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در صورتی که تقاضا برای یک محصول افزایش یابد، اما میزان تولید ثابت باشد قیمت کالا افزایش می یابد. از طرف دیگر کاهش تقاضا منجر به کاهش قیمت نیز می شود.

  • از دیگر موارد تاثیرگذار در تعیین قیمت ورق استیل می توان به نرخ دلار اشاره کرد که با نوسانات خود بازار فلزات را نیز دچار نوسان می کند. فراموش نکنید که قیمت ورق استیل و سایر مصنوعات فلزی تحت تاثیر نرخ روزانه ی فلزات تغییر می کند. از این رو جهت کسب اطلاع از قیمت روز محصولات باید به سایت فروشگاه مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش شرکت جهت استفاده از راهنمای خرید ورق استیل تماس حاصل نمایید.

نکات مهم هنگام خرید ورق استیل

کاربرد ورق استیل

یکی از راهکارهای مهم موقع خرید ورق استیل توجه به کاربرد و نوع استفاده از آن است. همیشه نیاز به خرید گران قیمت ترین محصول موجود در بازار نیست. برای مثال کیفیت ظاهری ورق استیل که در دکوراسیون و تزیینات مورد استفاده قرار می گیرد از اهمیت بیشتری برخوردار است. از طرف دیگر برای ساخت مخازن و استفاده در صنایع، میزان مقاومت ورق استیل بیشتر مد نظر است. توجه به چنین نکاتی موجب صرفه جویی در هزینه های شما می گردد.

کیفیت ساخت

هرچه میزان کیفیت ورق استیل بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است. استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و به کارگیری روش های تولید نوین و مکانیزه در کیفیت نهایی بسیار موثر هستند. از این رو این محصولات در کارخانه های مختلف با کیفیت های متفاوت تولید می شوند و از قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

ضخامت، وزن و ابعاد

توجه به مشخصات فیزیکی محصول از نکات مهم هنگام خرید ورق استیل می باشد. ورق های استیل با مشخصات فیزیکی و ظاهری متفاوتی تولید و روانه ی بازار می شوند. با توجه به تنوع محصولات باید مطابق با نیاز خود اقدام به خرید ورق استیل نمایید. این کار موجب کاهش تولید ضایعات شده و در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

چند نکته که هنگام خرید ورق استیل باید به آن توجه کرد

روش های خرید ورق استیل

شرکت های عرضه کننده جهت سهولت و جلب رضایت مشتریان خود راهکارها و روش های خرید ورق استیل متنوعی در نظر گرفته اند. امروزه خرید اینترنتی به راحت ترین و سریع ترین روش بدل شده است و مزایای بسیاری را به همراه دارد. با استفاده از تلفن همراه یا رایانه ی خود می توانید به سایت شرکت های تولید کننده وارد شوید و با انتخاب محصول مورد نظر خود و مطالعه ی مشخصات فنی و نظر سایر خریداران، خرید خود را نهایی کنید. روش دیگر مراجعه ی حضوری به فروشگاه جهت خرید ورق استیل می باشد. برخی از افراد خرید حضوری را به خرید غیر حضوری و اینترنتی ترجیح می دهند. زیرا علاقه دارند تا محصول مورد نظر را از نزدیک لمس کرده و از کیفیت آن مطمئن شوند. در هر دو حالت می توانید از مشاوره ی کارشناسان مستقر در بخش فروش به عنوان راهنمای خرید ورق استیل استفاده نمایید.

جمع بندی

با توجه به پر مصرف بودن ورق استیل در صنایع مختلف، علاوه بر تعداد تولید کنندگان، شرکت های زیادی در حوزه ی فروش محصولاتی چون ورق های استیل و انواع آهن آلات دیگر فعالیت می کنند. همین موضوع به ایجاد رقابت بر سر جذب مشتری و فروش بیشتر منجر شده است. هر کدام از این شرکت ها با ارائه ی خدمات و امتیاز های مختلف سعی بر جذب خریداران بیشتر را دارند. همین موضوع موجب سردرگمی خریداران شده و تصمیم گیری را برای آنها دشوار کرده است. شرکت آهن یکتا به نشانی اینترنتی https://ahanyekta.com  با تکیه بر ارائه ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب سعی در جلب رضایت مشتریان و خریداران را دارد. این نگرش موجب همکاری این شرکت با ارگان ها و مشتریان به صورت دائمی و مستمر بوده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج