آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۴۵۷۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تداوم طوفان گرد و خاک در کشور

طی روزهای شنبه نیمه غربی خلیج‌فارس، روز یکشنبه نیمه غربی و مرکزی و روز دوشنبه سراسر خلیج‌فارس مواج خواهد بود. یکشنبه و دوشنبه بارش‌های خفیف در سواحل جنوبی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا:

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از تداوم وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک در نواحی شرقی کشورو استانهای خوزستان و بوشهر خبر داد.


مهندس احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات، وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک تداوم داشته و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در برخی نواحی شرقی کشور خواهد شد. همچنین طی سه روز آینده رخداد پدیده گرد و غبار در استانهای خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

وی با بیان این که روز شنبه سواحل شرقی دریای عمان و روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای عمان مواج خواهد بود، افزود: طی روزهای شنبه نیمه غربی خلیج‌فارس، روز یکشنبه نیمه غربی و مرکزی و روز دوشنبه سراسر خلیج‌فارس مواج خواهد بود. یکشنبه و دوشنبه بارش‌های خفیف در سواحل جنوبی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز یکشنبه صاف تا نیمه‌ابری در شهرهای جنوبی وزش باد دربعدازظهر افزایش ابر خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۳۰ و ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری در بعضی ساعات باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۳۰ و ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج