۱۲۴۱۴۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بزرگ‌ترین رویداد فیس‌ بوکی

فیس بوک اعلام کرده که جام جهانی بزرگترین رویداد رسانه‌های اجتماعی تاریخ بوده است.

خبرگزاری ایسنا: فیس بوک اعلام کرده که جام جهانی بزرگترین رویداد رسانه‌های اجتماعی تاریخ بوده است.

شبکه اجتماعی فیس بوک با یک میلیارد کاربر اعلام کرد که برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل به بزرگترین رویداد در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

به گفته فیس بوک، بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی در سراسر جهان در فعالیت‌های مرتبط با جام جهانی از جمله ارسال نظر، لایک، پست و غیره مشارکت داشته‌اند که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

فیس بوک در گزارش خود عنوان کرده است که به طور فزاینده‌ای مردم تمایل دارند تا درباره رویدادهای مهم بین‌المللی درشبکه‌های اجتماعی مشارکت داشته باشند و اظهار نظر کنند.

آمارهای به دست آمده توسط خبرگزاری رویترز حکایت از آن دارد که ۳۵۰ میلیون کاربر فیس بوک در سراسر جهان بیش از سه میلیارد پست، لایک و نظر در این شبکه اجتماعی انجام داده‌اند.

نیک گوردین، مدیر بخش رسانه‌های فیس بوک در این خصوص گفت: ما می‌دانستیم که جام جهانی رویداد مهمی در فیس بوک خواهد بود اما انتظار چنین استقبال بی نظیری را نداشتیم.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج