بزرگترین رویداد فیس بوکی
فیس بوک اعلام کرده که جام جهانی بزرگترین رویداد رسانههای اجتماعی تاریخ بوده است.
شبکه اجتماعی فیس بوک با یک میلیارد کاربر اعلام کرد که برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل به بزرگترین رویداد در شبکههای اجتماعی تبدیل شده است.
به گفته فیس بوک، بیش از ۳۵۰ میلیون کاربر این شبکه اجتماعی در سراسر جهان در فعالیتهای مرتبط با جام جهانی از جمله ارسال نظر، لایک، پست و غیره مشارکت داشتهاند که تاکنون بیسابقه بوده است.
فیس بوک در گزارش خود عنوان کرده است که به طور فزایندهای مردم تمایل دارند تا درباره رویدادهای مهم بینالمللی درشبکههای اجتماعی مشارکت داشته باشند و اظهار نظر کنند.
آمارهای به دست آمده توسط خبرگزاری رویترز حکایت از آن دارد که ۳۵۰ میلیون کاربر فیس بوک در سراسر جهان بیش از سه میلیارد پست، لایک و نظر در این شبکه اجتماعی انجام دادهاند.
نیک گوردین، مدیر بخش رسانههای فیس بوک در این خصوص گفت: ما میدانستیم که جام جهانی رویداد مهمی در فیس بوک خواهد بود اما انتظار چنین استقبال بی نظیری را نداشتیم.
ارسال نظر