آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۳۵۴۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بازگشت گرد و غبار به تهران

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بروز گرد و غبار در استان‌های تهران و قم خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بروز گرد و غبار در استان‌های تهران و قم خبر داد.

مهندس احد وظیفه در گفت‌وگویی افزود: با توجه به تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر روز دوشنبه در ارتفاعات زاگرس و البرز شرقی ابرناکی افزایش می‌یابد و انتظار بارش‌های پراکنده‌ای در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی از بروز رگبارهای پراکنده در ارتفاعات البرز شرقی در روز سه شنبه بعدازظهر خبر داد و افزود: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در برخی ساعات در استان قم و استان تهران بویژه در جنوب آن باد و گردوغبار پیش‌بینی می‌شود. همچنین در شمال سیستان و بلوچستان و در منطقه زابل، طی سه روز آینده بویژه در روز چهارشنبه وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که منشا تولید گردوغبار شدیدی که دیروز بر روی عراق تشکیل شده بود، تضعیف شده است، گفت: تا روز دوشنبه و عبور کامل این گردوخاک از روی ایران کماکان مناطق غرب و جنوب غرب غبارآلود خواهد بود و از اوایل شب بتدریج از غلظت آن کاسته می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز سه‌شنبه صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۸ و ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

همچنین در روز چهار‌شنبه نیز آسمان پایتخت صاف پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۹ و ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      ای خدا کسی نیست بگه که شهرستان قصر شیرین دراستان کرمانشاه هر هفته گرد و غبارو خاک همه مردم رو مریض کرده . کسی نیست بگه این شهرستان با دمای 50 درجه ایش همه دارن تحمل می کنن اونوقت فقط اسم شهر های دیگرو میارید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج