میزان مکالمه خارج از کشور ایرانی ها
ایرانیها در سال گذشته ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دقیقه مکالمه بین المللی داشتند.
خبرگزاری تسنیم: ایرانیها در سال گذشته ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دقیقه مکالمه بین المللی داشتند.
مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۹۲ موفق شد دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون دقیقه ارتباط بین الملل هموطنان را برقرار کند.
حسین معدنی پور افزود: برقراری این حجم مکالمه در سال گذشته با وجود اعمال محدویت در تبادل ترافیک بین الملل ناشی از تحریم های ناعادلانه بانکی علیه کشور مان، امکان پذیر شد.
وی در ادامه گفت: با تلاش بی وفقه مدیران و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت و با استفاده از توان بالقوه بخش خصوصی این چالش ها در این شرایط به فرصت تبدیل و ارتباطات با کیفیت مناسب با تمامی مقاصد بین المللی برقرار شد.
معدنی پور با بیان اینکه در سال گذشته کیفیت ارتباطات نسبت به قبل بهبود داشته است عنوان کرد: این آمار بیانگر همفکری و همکاری متقابل دولت و بخش خصوصی با یکدیگر در ارائه سرویس مطلوب و مناسب به هموطنان خصوصا در شرایط مورد نیاز است.
مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ توضیح داد: کیفیت مکالمات بین الملل علاوه بر کیفیت سیستم های ارتباطی واسط، وابسته به شبکه کشور مقابل نیز است که در این میان بهترین کیفیت شبکه بین الملل متعلق کشور هایی از جمله انگلیس، آلمان با بیش از ۴۴ درصد و در کشور های همجوار متعلق به ترکیه و امارات در حدود ۴۰ درصد در سال گذشته بوده است.
وی تصریح کرد: کانالهای بین الملل کشور مان با مقاصد بین المللی در سال ۹۲ با ۳۰ درصد افزایش به ۴۷۰۰۰ کانال رسید.
مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۹۲ موفق شد دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون دقیقه ارتباط بین الملل هموطنان را برقرار کند.
حسین معدنی پور افزود: برقراری این حجم مکالمه در سال گذشته با وجود اعمال محدویت در تبادل ترافیک بین الملل ناشی از تحریم های ناعادلانه بانکی علیه کشور مان، امکان پذیر شد.
وی در ادامه گفت: با تلاش بی وفقه مدیران و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت و با استفاده از توان بالقوه بخش خصوصی این چالش ها در این شرایط به فرصت تبدیل و ارتباطات با کیفیت مناسب با تمامی مقاصد بین المللی برقرار شد.
معدنی پور با بیان اینکه در سال گذشته کیفیت ارتباطات نسبت به قبل بهبود داشته است عنوان کرد: این آمار بیانگر همفکری و همکاری متقابل دولت و بخش خصوصی با یکدیگر در ارائه سرویس مطلوب و مناسب به هموطنان خصوصا در شرایط مورد نیاز است.
مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ توضیح داد: کیفیت مکالمات بین الملل علاوه بر کیفیت سیستم های ارتباطی واسط، وابسته به شبکه کشور مقابل نیز است که در این میان بهترین کیفیت شبکه بین الملل متعلق کشور هایی از جمله انگلیس، آلمان با بیش از ۴۴ درصد و در کشور های همجوار متعلق به ترکیه و امارات در حدود ۴۰ درصد در سال گذشته بوده است.
وی تصریح کرد: کانالهای بین الملل کشور مان با مقاصد بین المللی در سال ۹۲ با ۳۰ درصد افزایش به ۴۷۰۰۰ کانال رسید.
پ
ارسال نظر