۱۱۱۴۳۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش‌ها به بازي فوتباليست قطع نخاعي!

رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال گفت که اگر به نتيجه برسند که بازيکني با کارت معافيت قطع نخاع بازي مي‌کند، برخورد جدي با او خواهند کرد.

تسنیم: رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال گفت که اگر به نتيجه برسند که بازيکني با کارت معافيت قطع نخاع بازي مي‌کند، برخورد جدي با او خواهند کرد.

علي اکبر محمدزاده در مورد وضعيت فصل آينده ۱۰ مربي موسوم به منشوري که با تعهد در فصل گذشته فعاليت کرده بودند گفت: در حال انجام تحقيقات و دريافت استعلام‌هاي لازم هستيم. مجوز فعاليت اين افراد يک ساله بوده و بايد بررسي کنيم که اگر مشکلي نداشته باشند، از مسائل احلاقي تخطي نکرده باشند و کارهايشان در چارچوب قوانين فدراسيون فوتبال باشد کميته اخلاق مجوز ادامه فعاليت آنها را تمديد مي‌کند. آنهايي هم که مشکل داشته باشند به خاطر حفظ هويت فوتبال ايران اجازه فعاليت نخواهند داشت.

وي در پاسخ به اين پرسش که در صورت انجام تخلف از سوي اين دسته از مريبان تنها به کنار گذاشتن آنها کفايت شده يا برخورد ديگري هم با آنها مي‌شود اظهار داشت: هر دو صورت را مد نظر قرار مي‌دهيم.

محمدزاده از اشاره به نام مربياني که فعاليت آنها در حال بررسي است خودداري کرد و گفت: تعداد اين افراد مشخص است اما اسامي آنها فعلا محرمانه است و نزد ما مي‌ماند تا تحقيقات را به صورت کامل انجام دهيم.

رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال عنوان کرد: نام ۷ تا ۱۰ نفر را فرستاديم تا استعلام بگيريم و ببينيم که آيا شکايتي از آنها شده يا خير. پاسخ کامل در مورد اين افراد را پس از اينکه تحقيقات کامل شد، خواهم داد.

محمدزاده در مورد پرونده کارت پايان خدمت جعلي برخي از بازيکنان فوتبال عنوان کرد: اگر صحت اين موضوع مشخص شود با افرادي که با مدرک غير واقعي و جعلي به فوتبال آمده‌اند به شدت برخورد خواهيم کرد.

وي در مورد اينکه تاکنون به سرنخ‌هايي رسيده‌ يا اينکه پرونده در همان وضعيت ابتدايي خود است گفت: بعضي از گفته‌ها در اين زمينه سطحي بود اما در هر صورت در حال بررسي اين موضوع هستيم و در خواست استعلام کرده‌ايم و منتظر پاسخ هستيم. اگر تخلفي کشف شود حتما با آن برخورد مي‌کنيم. برخوردمان هم دو وجه خواهد بود، وجه اول اينکه برخوردي مي‌کنيم تا در حد اين تخلف باشد و وجه دوم هم اينگونه است که اين برخورد عبرتي باشد براي ديگران. همان‌طور که گفتم صحت و سقم آن بايد مشخص شود.

پاسخ محمدزاده به شکايت باشگاه فجر از پيکان به خاطر شائبه مشکل کارت پايان خدمت بازيکن تيم تهراني هم مشابه وصعيت ساير پرونده‌ها بود و گفت: در حال بررسي اين موضوع هم هستيم.

او در مورد ادعاي باشگاه فجر مبني بر تماس مشکوک با بازيکنان اين تيم اظهار داشت: آنها دليل خاصي نياوردند تا مدارک هم ارائه ندهند ديوان تاسيسات پرونده را مختومه اعلام مي‌کند.

رئيس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال در مورد شايعه قرارداد يک بازيکن که به بهانه قطع نخاع کارت پايان خدمت گرفته اما اکنون بازي مي‌کند، به تسنيم گفت: اگر کشف شود که يک بازيکن اين‌گونه قرارداد بسته قطعا طوري با او برخورد مي‌کنيم تا در رختخوابش آرام بگيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج