۱۰۰۷۷
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

پایان «فرهاد» در تیم ملی خیلی «شیرین» نبود

پشت پرده خداحافظی مجیدی از تیم ملی

کارلوس کی‌روش نامه خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی را بلافاصله جواب داد. مثل این که او منتظر چنین نامه‌ای بود و ماه‌ها انتظارش را می‌کشید. کی‌روش که مجیدی را خیلی زود دعوت کرد تا اعتماد هواداران استقلال را جلب کند در پاسخی که به شماره ۷ استقلال داد، نوشت..

کارلوس کی‌روش نامه خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی را بلافاصله جواب داد. مثل این که او منتظر چنین نامه‌ای بود و ماه‌ها انتظارش را می‌کشید. کی‌روش که مجیدی را خیلی زود دعوت کرد تا اعتماد هواداران استقلال را جلب کند در پاسخی که به شماره ۷ استقلال داد، نوشت: «او هنوز می‌تواند در سطح ملی بازی کند اما من ضمن احترام به تصمیم فرهاد مجیدی برایش در عرصه باشگاهی آرزوی موفقیت می‌کنم.»

* مجیدی: بازی در تیم کی‌روش افتخار است
فرهاد مجیدی 2 ماه قبل در کنفرانس مطبوعاتی استقلال گفت: «من زمان قطبی از تیم ملی خداحافظی کردم ولی واقعیت آن است که بازی کردن در تیمی که کارلوس کی‌روش مربی آن است افتخار بزرگی محسوب می‌شود و من هم دوست دارم زیر نظر او به تیم ملی کشورم خدمت کنم.» این حرف فرهاد درست با روزهای شروع لیگ و درخشش مجیدی در ترکیب استقلال توام شد. او در 7 بازی اول 7 گل زده ولی بعد از بازی با سایپا گفت احساس خستگی می‌کنم. فرهاد بلافاصله بعد از آن بازی و با توجه به این که از بازی با ملوان محروم شده بود به امارات رفت و بعد هم آن نامه خداحافظی‌اش را منتشر کرد.

* برای فرهاد نیمکت‌نشینی بد بود
مجیدی در بازی تیم ملی مقابل اندونزی فیکس بازی کرد ولی موفق به گلزنی نشد. حضور او و البته علی کریمی سبب آشتی تماشاگران با تیم ملی شد و کی‌روش از این حیث به هدف خود رسید اما در بازی دوم مقابل قطر که در دوحه برگزار شد فرهاد نیمکت‌نشین شد و به جای او کریم انصاری‌فرد فیکس بازی کرد. همان‌جا مرد محبوب استقلال حس کرد که در تفکرات کی‌روش جای ثابتی ندارد و تصمیمش را گرفت. به هر حال برای بازیکنی در حد مجیدی که کاپیتان استقلال و محبوب هواداران این تیم است افت داشت که در تیم ملی روی نیمکت بنشیند و بازی امثال انصاری‌فرد و آرش افشین را تماشا کند.

* کی‌روش، مجیدی را ۹۰ دقیقه‌ای نمی‌دانست
فرهاد بعد از برنامه 90 هفته گذشته گفت با دیدن انگیزه سیدایمان موسوی (مهاجم نفت) یاد جوانی‌های خودم افتادم. من تصمیم دارم جا را برای جوان‌ها خالی کنم. من باید در اوج جوانی به تیم ملی دعوت می‌شدم. نکته مهم این‌جاست که به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش هم خیلی به بازی مجیدی اعتقاد نداشت و حداقل این که او را برای یک بازی 90 دقیقه‌ای مناسب نمی‌دانست. روزی افشین قطبی در مورد مجیدی گفت به نظر من او بهترین بازیکن لیگ ایران است ولی اگر دعوتش کنم باید او را فیکس بازی بدهم. در واقع نیمکت‌نشین کردن فرهاد یا تعویض کردن او کار ساده‌ای نیست.

* کارهای اقتصادی مجیدی
فرهاد مجیدی بازیکن محبوب و البته محجوب استقلال به سبب انجام کارهای اقتصادی در امارات فرصت حضور توامان در استقلال و تیم ملی و حضور در اردوهای هر دو تیم را نداشت. شاید هر کس دیگری هم جای او بود و فقط بابت اجاره یک سوله در دبی سالی حدود ۳۰۰ میلیون می‌گرفت، خیلی زود از حضور در تیم ملی خسته می‌شد اما به هر حال پایان «فرهاد» در تیم ملی خیلی «شیرین» نبود.

منبع : پارس فوتبال

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پشت پرده خداحافظی مجیدی از تیم ملی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • afshin

      ba salam
      chera har ki khodahafezi mikone bi tasobe be amar negah konid har ki raft ang bi tasobi khorad
      dar oje ghodrat kenar raftan mardanegiye

    • مملی

      انگار خدا گروهی از خبرنگار جماعت رو ساخته برای فضولی کردن تو زندگی خصوصی افراد. اگه یه نفر میخاد یه کار با ارزشی رو فرهنگ کنه و موقعیتی برای این کارش گیر اومد. قبل از هرچیزی باید بفهمه با بعضی از گروه خبرنگار نمای فضول میتونه در بیفته یا نه!!!!
      من نمیدونم سوله مجیدی چه ربطی به این موضوع داره حتما کیروش هم درصدی گرفته که با استعفا موافقت کرده؟ اطلاع رسانی تو این موضوع کدوم گره از وضع نابسامان این آشفته بازار وا میکنه آقای حبرنگار؟
      تا دیروز گیر بودن چرا دائی از تیم ملی نمیره؟

    • محسن

      من متاسفم برای این خبرنگار که فکر کنم رنگی به این ماجرا نگاه میکنه مجیدی و امثال اون که با شجاعت از فوتبال ملی خداحافظی میکنن باید سرلوحه کار بعضی از افراد قرار بگیره تا حالا نتونستن به این اب و خاک خدمت کنن وچسبیدن به جایگاهی که اصلا شایستگی شو ندارن وفقط فکر میکنن با فضولی کردن در کار و زندگی اشخاص می تونن به جای برسن

    • پاشا

      خداحافظی ایشون بخاطر دوپینگ بوده برید کمی خبرارو بخونید .

    • alireza.rmz

      سلام-منم با افشین موافقم-
      اومده ثواب کنه انگه دوپینگ هم بهش چسبوندن-
      این ملت خوبی بشون نیومده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج