۱۴۶۵۰۲۶
۱۰۶۵
۱۰۶۵
پ

مهندس ۳۸ساله پدیده لیگ ایران شد

شاگردان سعید اخباری مقابل هوادار به روند فوق‌العاده خود در لیگ برتر ادامه دادند.

ورزش سه: شاگردان سعید اخباری مقابل هوادار به روند فوق‌العاده خود در لیگ برتر ادامه دادند.

مهندس 38ساله پدیده لیگ ایران شد

چادرملو اردکان در دومین سال فعالیت خود در لیگ یک توانست کار بزرگی انجام بدهد و با هدایت سعید اخباری لیگ برتری شود، اما ورود آنها به سطح اول فوتبال ایران هم درخشان بوده و آنها شاید تا همین جا هم توانسته باشند خیال خود را تا حد زیادی بابت بقا در سال نخست حضورشان قطعی کنند و با آرامش بیشتری کارشان را پیش ببرند.

تیم تحت هدایت سعید اخباری که فقط یک باخت در هفته‌های اخیر در لحظات پایانی مقابل پرسپولیس داشته و در چهار دیدار دیگر یک تساوی خارج از خانه برابر استقلال خوزستان و سه برد مهم در جدال با نساجی مازندران، مس رفسنجان و خیبر خرم‌آباد داشت، امروز هم با یک عملکرد عالی دیگر سه امتیاز گرفت تا در جمع مدعیان قرار بگیرد.

چادرملو در بازی خارج از خانه امروز مقابل شاگردان سید مهدی رحمتی توانست نمایش هجومی و تاکتیکی به نمایش بگذارد و تیم تحت هدایت سعید اخباری در روزی که یک‌بار هم به تیرک زد و موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد، با یک گل به برتری دست یافت تا هم‌امتیاز با پرسپولیس و فولاد، با 14 امتیاز در جایگاه پنجم جدول بایستد!

سعید اخباری که با 38 سال سن جوان‌ترین و البته با مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه امیرکبیر جزو تحصیل کرده‌ترین مربیان لیگ برتر محسوب می‌شود، در شرایطی توانسته در نخستین سال حضور چادرملو این تیم را به بالای جدول برساند که شاید سه ماه قبل هیچکس تصور این نتیجه را از او و تیمش نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج