۱۴۶۴۷۶۵
۵۷۴
۵۷۴
پ

تارتار: شرایط ما در جدول خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: ذوب‌آهن از تیم‌های با ثبات در کادر چند سال اخیر است و کادر فنی مجربی دارد. بازیکنان باکیفیتی دارد و از تیم‌های خوب امسال است ولی ما فقط برای ۳ امتیاز بازی خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: ذوب‌آهن از تیم‌های با ثبات در کادر چند سال اخیر است و کادر فنی مجربی دارد. بازیکنان باکیفیتی دارد و از تیم‌های خوب امسال است ولی ما فقط برای ۳ امتیاز بازی خواهیم کرد.

تارتار: شرایط ما در جدول خوب نیست

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و گل‌گهر، اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ذوب‌آهن تیمی است که در انتقال از دفاع به حمله فوق‌العاده بوده و نقاط ضعفی هم دارد که در طول هفته بر آن کار کردیم. مصدومانمان هم تا حدودی رسیده‌اند و شرایط خیلی خوبی برای بازی فردا داریم، امیدوارم زمین شرایط مساعدی داشته باشد که هر دو تیم تاکتیک‌های مد نظرشان را به خوبی اجرا کنند.

وی افزود: ذوب‌آهن از تیم‌های با ثبات در کادر چند سال اخیر است و کادر فنی مجربی دارد. بازیکنان باکیفیتی دارد و از تیم‌های خوب امسال است، اما ما فقط برای ۳ امتیاز بازی خواهیم کرد. با تساوی‌های اخیر و بازی‌های عقب افتاده، شرایطمان در جدول مساعد نیست.

سرمربی گل‌گهر خاطر نشان کرد: معتقدم سبک دو تیم کاملاً متفاوت است و ما به‌هیچ‌وجه فوتبال ضد حمله بازی نمی‌کنیم، سعی می‌کنیم مالکیت توپ داشته باشیم، ممکن است با توجه‌ به تیم مقابل تاکتیک خود را تغییر دهیم و فردا هم ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.امیدوارم این تغییر به شکلی باشد که ما برنده بازی باشیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج