۱۴۶۴۰۸۷
۳۰۹
۳۰۹
پ

آخرین خنده‌های رونالدو قبل از استقلال

فوق ستاره پرتغالی در آخرین جلسه تمرینی تیمش از روحیه بالایی برخوردار بود.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال، امروز به مصاف استقلال می‌رود. این فوق ستاره پرتغالی که در دوران حرفه‌ای خود با قهرمانی‌های متعدد و رکوردشکنی‌های بی‌پایان شناخته می‌شود، چالشی سخت را برای مدافعان استقلال به همراه خواهد داشت. خط دفاعی استقلال شامل رافائل سیلوا، سامان فلاح و محمدحسین مرادمند کار دشواری در تقابل با این اعجوبه فوتبال دارند. همه هواداران ایرانی امیدوار بودند که رونالدو را در ورزشگاه آزادی ببینند، اما به دلیل مسائل اخیر منطقه، بازی به ورزشگاه راشد دبی منتقل شده است.

آخرین خنده‌های رونالدو قبل از استقلال

النصر، با حضور رونالدو، در فرم بسیار خوبی قرار دارد و استقلال با توجه به وضعیت فعلی‌اش، بازی سختی پیش رو دارد. رونالدو که گل پیروزی‌بخش تیمش در دیدار مقابل الشباب را به ثمر رسانده، یکی از مهره‌های کلیدی النصر محسوب می‌شود و استقلال باید برای مهار او برنامه ویژه‌ای داشته باشد. هرچند که در سه دیدار اخیر خود در مقابل تیم‌های ایرانی، از جمله تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 و دو بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس در فصل قبل لیگ قهرمانان، موفق به گلزنی نشده است.

هواداران استقلال امیدوارند که این روند ادامه یابد و رونالدو در این بازی نیز نتواند دروازه تیم‌شان را باز کند. کریستیانو برای سومین بار برابر یک باشگاه ایرانی قرار می‌گیرد و فشارها روی بازیکنان آبی‌پوش بالا است. مدافعان استقلال باید تمام توان خود را برای مهار این فوق ستاره به کار گیرند تا مانع از درخشش او در زمین شوند.

آخرین خنده‌های رونالدو قبل از استقلال

از دست دادن میزبانی ورزشگاه آزادی شاید برای استقلال دشوار باشد، اما بازیکنان این تیم با انگیزه بالا وارد این بازی خواهند شد. رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در النصر به دنبال ادامه روند خوبشان هستند و استقلال باید به بهترین شکل از فرصت‌های خود استفاده کند تا نتیجه‌ای قابل قبول کسب کند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج