۱۴۶۲۵۴۲
۳۸۱
۳۸۱
پ

لقب رسانه عربی برای گندوز: اختاپوس جدید الجزایر!

درخشش الکسیس گندوز در تیم ملی الجزایر، منجر به تعریف و تمجید رسانه العین از عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس شد.

ورزش سه: تیم ملی الجزایر در حضور کامل الکسیس گندوز، ‌دروازه‌بان این فصل پرسپولیس، در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا موفق با کسب دو برد ۵-۱ و ۱-۰ مقابل توگو به کار خود پایان داد. نکته جالب اینکه الکسیس گندوز در این دو بازی برای اولین بار بعد از دو سال در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش به میدان رفت و حالا با عملکرد درخشان خود تحسین یکی از رسانه‌های عرب زبان پربازدید یعنی العین را به خود واداشته است.

لقب رسانه عربی برای گندوز: اختاپوس جدید الجزایر!

رسانه العین در واکنش به درخشش گندوز، او را اختاپوس جدید الجزایر معرفی کرد و در موردش نوشت: "این ‌دروازه‌بان ۲۸ ساله فوتبالش را از تیم جوانان سنت اتین آغاز کرد اما به دلیل رقابت شدید نتوانست حضور خود را در تیم اصلی تجربه کند.

در فصول 2019-2018 و 2020-2019 به باشگاه پائو در لیگ دسته دوم فرانسه قرض داده شد و در 57 بازی برای این تیم و 60 گل دریافت و همچنین 21 کلین شیت را به نام خود ثبت کرد.

گندوز در لیگ الجزایر، دوران درخشانی با آلگر و سپس سی آر بلویزداد داشت و ماحصل آن انجام 70 بازی، دریافت 43 گل و ثبت 38 کلین شیت بود.

این درخشش درهای تیم ملی الجزایر را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ که بدون حضور لژیونرها برگزار شد را برای گندوز باز کرد. گندوز در آن رقابت‌ها 5 بازی انجام داد و در همه بازی‌ها موفق به ثبت کلین شیت شد.

گندوز در ابتدای فصل جاری با قراردادی رسما راهی پرسپولیس و لیگ برتر ایران شد تا فرصت درخشش در مسابقات لیگ نخبگان را با پیراهن این تیم به‌دست بیاورد.

او حالا بهترین استفاده را از غیبت آنتونی ماندریا و الکساندر اوکیجا برای جلب اعتماد مربی سوئیسی الجزایر، ولادیمیر پتکوویچ در تعطیلات بین‌المللی برد و به نظر می‌رسد همچنان گزینه اول حراست از ‌دروازه‌ الجزایر باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج