۱۴۶۲۰۷۴
۹۶۲
۹۶۲
پ

یک نکته ناخوشایند درباره تیم ملی و قلعه‌نویی

نزدیک به ۲۵۰ روز از آن شب تلخ می‌گذرد. همان شبی که در کمال حیرت جامی را که بیش‌تر از همیشه به تصاحبش نزدیک بودیم، دو دستی به قطری‌ها هدیه دادیم.

فرهیختگان: نزدیک به ۲۵۰ روز از آن شب تلخ می‌گذرد. همان شبی که در کمال حیرت جامی را که بیش‌تر از همیشه به تصاحبش نزدیک بودیم، دو دستی به قطری‌ها هدیه دادیم. جدال های ما و قطر همیشه پر از اتفاق و حاشیه بوده؛ از شکست ۲-۰ این تیم در ورزشگاه آزادی و خوشحالی معروف جواد نکونام گرفته تا همین شکست آخری که درگیری مهدی طارمی و اکرم عفیف در پایان آن به یادگار ماند. 

یک نکته ناخوشایند درباره تیم ملی و قلعه‌نویی

ایران و قطر در طول ۱۵ سال گذشته ۱۱ بار به مصاف هم رفته‌اند که از این تعداد مسابقه تنها یک بازی با پیروزی عنابی‌پوشان همراه بوده و همان یک شکست اما بزرگترین حسرت چند سال اخیر فوتبال ما را رقم زده است. نگاهی به ترکیب قلعه‌نویی در نیمه نهایی جام ملت‌ها مشخص می‌کند که میانگین سنی تیمی ایران در آن دیدار ۳۲.۰۸ بوده که این عدد در دیدار آخر ما مقابل ازبک‌ها به ۲۹.۸۱ رسیده است. از آن ترکیب علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی، سردار آزمون، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی و علیرضا جهانبخش احتمالا باز هم حضور فیکس مقابل قطر را تجربه کنند و حسین کنعانی و سامان قدوس هم با بدشانسی این دیدار حساس را از دست داده‌اند. 

مقایسه‌ای که نشان می‌دهد بر خلاف آنچه که امیر قلعه‌نویی وعده داده بود ما همچنان تغییر خاصی در ترکیب اصلی تیم حس نمی‌کنیم و با چند جابجایی جزئی بار دیگر مقابل قطری‌ها قرار خواهیم گرفت. 


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج