۱۴۶۲۰۵۷
۵۳۴
۵۳۴
پ

ستاره استقلال به بازی با ذوب‌آهن می‌رسد

رسیدن گائل کاکوتا به اردوی استقلال یکی از دغدغه‌های این تیم قبل از تقابل با ذوب‌آهن است. 

ایران ورزشی: رسیدن گائل کاکوتا هافبک فرانسوی اما کنگویی‌الاصل استقلال به اردوی آبی‌ها یکی از دغدغه‌های این تیم قبل از تقابل با ذوب‌آهن است.

ستاره استقلال به بازی با ذوب‌آهن می‌رسد

بعد از انتقال بازی استقلال- النصر به استادیوم راشد دبی امارات، مسئولان باشگاه هیچ اقدامی در زمینه تعویق بازی با ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر نکردند تا بعد از این دیدار فقط 4 روز فرصت آمادگی برای تقابل با شاگردان استفانو پیولی را داشته باشند. در این میان فشردگی و فاصله کم بین این دو بازی تنها دغدغه استقلالی‌ها نیست و با توجه به دعوت گائل کاکوتا هافبک آبی‌پوشان به تیم ملی کنگو، رسیدن او به اردوی استقلال و آماده شدن برای تقابل با ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر یکی دیگر از نگرانی‌های استقلالی‌ها است.

البته که جلال‌الدین ماشاریپوف هم دیگر خارجی استقلال است که به تیم ملی ازبکستان دعوت شده و سه‌شنبه شب در لباس تیم ملی کشورش باید مقابل اماراتی‌ها به میدان برود که با توجه به راحتی شرایط پروازی تاشکند به تهران به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی برای اضافه شدن او به اردوی آبی‌ها وجود داشته باشد. اما داستان کاکوتا کمی فرق می‌کند و از آنجایی که باتوجه به شرایط دشوار پروازی حال حاضر، به نظر می‌رسد هافبک استقلال کار پیچیده‌ای برای رساندن خود از تانزانیا به ایران داشته باشد، هرچند که یکی از مسئولان باشگاه استقلال تأکید می‌کند که هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد و اگر اتفاق و شرایط غیرمنتظره‌ای پیش نیاید، کاکوتا چهارشنبه 25 مهر، در فاصله دو روز مانده به بازی مقابل ذوب‌آهن در تهران خواهد بود و مشکلی برای حضور در ترکیب استقلال در چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج