۱۴۶۱۸۰۸
۱۸۳۴
۱۸۳۴
پ

خسرو حیدری اخراج شد!

طبق اخباری که به فوتبالی رسیده ظاهرا باشگاه استقلال پس از شکست سه بر یک تیم امید استقلال مقابل امید عقاب، خسرو حیدری سرمربی تیم امید استقلال را اخراج کرده است!

فوتبالی: طبق اخباری که به فوتبالی رسیده ظاهرا باشگاه استقلال پس از شکست سه بر یک تیم امید استقلال مقابل امید عقاب، خسرو حیدری سرمربی تیم امید استقلال را اخراج کرده است!

خسرو حیدری اخراج شد!

 اوضاع تیم بزرگسالان استقلال اصلا خوب نیست و این موضوع به رده های پایه هم سرایت کرده است.

هدایت تیم امید استقلال برعهده خسرو حیدری است اما ظاهرا اتفاقاتی رخ داده که باعث شده همکاری مدافع راست سابق آبی‌ها با تیم امید به پایان برسد.

چند روز پیش بود که نورمحمد، مربی تیم‌ امیدهای استقلال مصاحبه‌ای آتشین علیه مدیریت باشگاه در برنامه فوتبال پایه شبکه ورزش انجام داد و خیلی زود از سمت خود برکنار شد.

نورمحمد گفته بود: “آکادمی استقلال کاملا رها است، آقای شهریاری دارد یاد و خاطره صبا باتری را زنده می‌کند، شما اگر خیلی قوی هستی همین آکادمی استقلال را درست کن، نمی‌خواهد مربی خارجی بیاوری. مرد مومن! حقوق این بچه‌ها را هم واریز نمی‌کنی. بچه‌ها با هزینه خسرو حیدری شام و ناهار می‌خورند. آقای رییس هیات مدیره! اینجا صبا باتری نیست، استقلال است، توی بیست سال پیش خوابیدی؟ آقای سمیعی همه را سر کار گذاشته است، بازیکنت غذا برای خوردن ندارد و دنبال مربی خارجی هستی؟ بازیکن رده‌های سنی استقلال در سرما با پیراهن آستین کوتاه در تمرین حاضر می‌شود، این لباسی که ما می‌پوشیم هم آقای خسرو حیدری زحمتش را کشیده است وگرنه امروز باید مقابل پرسپولیس با لباس هفت رنگ بازی می‌کردیم”.

همین مصاحبه سبب شد نورمحمد از سمت خود برکنار شود و حالا طبق شنیده‌ها در جدیدترین اقدام مدیران باشگاه استقلال، خسرو حیدری هم دیگر در تیم امیدها حضور نخواهد داشت.

امروز تیم امید استقلال برابر عقاب قرار گرفت و نورمحمد که از سمت خود اخراج شده بود در ورزشگاه و روی سکوها حضور داشت.

ظاهرا خسرو حیدری نورمحمد را پیش از آغاز مسابقه به رختکن می‌برد و خطاب به بازیکنان می‌گوید امروز همه برای نورمحمد بازی می‌کنیم که به صورت ناجوانمردانه اخراج شده است.

امیدهای استقلال در این مسابقه با نتیجه سه بر یک از عقاب شکست خوردند و مدیران هلدینگ و باشگاه هم که ظاهرا دنبال بهانه‌ای بودند، در طی یک تماس تلفنی به حیدری اعلام کردند دیگر نیازی به حضور او نیست. البته احتمالا به این دلیل که خسرو حیدری، نورمحمد را به رختکن برده اخراج شده است.

ظاهرا کار خسرو در استقلال تمام شده و اکنون تیم امید آبی‌ها هم مانند بزرگسالان وضعیت مبهمی دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج