۱۴۶۱۳۶۷
۲۷۱
۲۷۱
پ

اشتباه ستاره پرسپولیس، اوکراین را نجات داد

گرجستان در شبی که گئورگی گولسیانی را از ابتدا در ترکیبش داشت، مقابل اوکراین شکست خورد.

ورزش سه: پوزنان لهستان میزبان تیم جنگ‌زده اوکراین بود که برای اولین پیروزی در هفته سوم لیگ ملت‌ها، تلاش می‌کرد و شاگردان پرانگیزه و شگفتی‌ساز ویلی سانیول را مقابل خود می‌دید.

اشتباه ستاره پرسپولیس، اوکراین را نجات داد

در حالی که این بازی با حملات جسته و گریخته اوکراین و بعضا پیش‌روی گرجستان همراه بود، یک اشتباه در مرکز زمین، سبب ضد حمله سریع اوکراینی‌ها شد تا آنها با اتکا به تکنیک فوق‌ستاره خود به گل نخست دست پیدا کنند.

میخایلو مودریک هافبک تیم چلسی در دقیقه ۳۵ و روی اشتباه هافبک تیم گرجستان صاحب توپ شد و با یک استارت برق آسا از گئورگی گولسیانی گذشت و از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را هدف گرفت.

این ضربه دیدنی و سریع، در یک چشم به‌هم زدن فاصله طولی محوطه جریمه را پیمود و به تور دروازه گئورگی مامارداشویلی کوبیده شد تا دروازه‌بان تیم والنسیا بی آنکه کاری از دستش بر بیاید، شاهد باز شدن دروازه خود شود.

در ادامه نیمه دوم گرجی‌ها که برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند، دو موقعیت خوب داشتند اما آناتولی تروبین دروازه اوکراین را نجات داد.

اشتباه ستاره پرسپولیس، اوکراین را نجات داد

گرجستان در اغلب دقایق نیمه دوم نیز بر بازی مسلط بود و در دقیقه ۷۲ روی شوت گئورگی گولسیانی موقعیت خطرناکی را خلق کرد. شلیک از راه دور مدافع پرسپولیس می‌رفت که در کنج دروازه قرار بگیرد اما گلر شاغل بنفیکا، دروازه تیم اوکراین را با یک واکنش زیبا بسته نگه داشت.

در نهایت اوکراین با حفظ نتیجه موفق شد اولین برد خود را کسب کند اما در جدول همچنان گرجستان شش امتیازی صدرنشین است.

کئورگی گولسیانی هم که در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت، تا دقیقه ۸۲ در زمین ماند. او در صحنه گل دریبل بدی خورد اما می‌توانست با شوت دقیقه ۷۲ تیمش را از شکست نجات دهد که بدشانسی مانع از این اتفاق شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج