۱۴۶۰۹۷۹
۴۸۵
۴۸۵
پ

تجربه هافبک لیگ برتری: فکر کردم دارم می‌میرم!

خولیو انسیسو، ستاره ۲۰ ساله تیم برایتون، در حین سفر برای پیوستن به اردوی تیم ملی پاراگوئه، دچار یک وضعیت اضطراری پزشکی شد.

ورزش سه: خولیو انسیسو، ستاره ۲۰ ساله تیم برایتون، در حین سفر برای پیوستن به اردوی تیم ملی پاراگوئه، دچار یک وضعیت اضطراری پزشکی شد.

انسیسو که به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم بازی برایتون مقابل تاتنهام به میدان رفت و به تیمش کمک کرد تا از شکست ۲-۰ به پیروزی ۳-۲ برسد، پس از پایان بازی به پاراگوئه رفت تا به تیم ملی بپیوندد.

تجربه هافبک لیگ برتری: فکر کردم دارم می‌میرم!

اما در حین پرواز به سمت پاراگوئه، او احساس ناراحتی کرد و به طور ناگهانی بیهوش شد. یکی از مسافران به کمک او شتافت و او را به جلوی هواپیما برد. انسیسو با پستی جدید در شبکه‌های اجتماعی در این مورد توضیح داد: «من بی‌حال بودم، نمی‌توانستم چیزی بخورم و خوابم نمی‌برد. در یک لحظه از جایم بلند شدم تا به دستشویی بروم و احساس کردم که دارم می‌افتم. فکر کردم دارم می‌میرم، یک نفر من را گرفت و به جلوی هواپیما برد؛ او به من نوشابه و یک سوپ ژاپنی داد که حالم را بهتر کرد.»

هم‌تیمی‌های انسیسو در تیم ملی امیدوارند که او تا بازی پنجشنبه مقابل اکوادور به طور کامل بهبود یابد، زیرا تیم پاراگوئه به دنبال کسب سهمیه جام جهانی برای اولین بار از سال ۲۰۰۶ است. در فرمت جدید مسابقات مقدماتی در قاره آمریکای جنوبی، شش تیم از ده تیم به طور مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۶ راه پیدا می‌کنند و تیم هفتم به پلی‌آف می‌رود. پس از هشت بازی، پاراگوئه در جایگاه پلی‌آف قرار دارد اما با نتیجه خوب مقابل اکوادور می‌تواند به جایگاه‌های بالاتر صعود کند.

انسیسو از زمان اولین بازی ملی خود در سن ۱۷ سالگی، ۱۹ بازی برای تیم ملی پاراگوئه انجام داده و اولین گل خود را در جریان شکست مقابل کلمبیا در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج