۱۴۶۰۹۳۰
۳۲۳
۳۲۳
پ

ستاره پی‌اس‌جی در اندیشه بازگشت به رئال مادرید

طبق گفته های خبرنگار OKDIARIO، اشرف حکیمی از زندگی در پاریس خسته شده و به دنبال راهی برای خروج از پی اس جی است و با توجه به مصدومیت دنی کارواخال، شاید رئال مادرید برای خرید دفاع راست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند.

 فوتبالی: طبق گفته های خبرنگار OKDIARIO، اشرف حکیمی از زندگی در پاریس خسته شده و به دنبال راهی برای خروج از پی اس جی است و با توجه به مصدومیت دنی کارواخال، شاید رئال مادرید برای خرید دفاع راست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند.

ستاره پی‌اس‌جی در اندیشه بازگشت به رئال مادرید

 در جریان دیدار رئال مادرید با ویارئال، دنی کارواخال از ناحیه رباط صلیبی مصدوم و ادامه فصل و شاید قسمتی از فصل بعد را از دست داد. این قضیه باعث شده تا سران لوس بلانکوس به دنبال راهی برای تقویت پست دفاع راست باشند. 

ادواردو ایندا در برنامه ال چیرینگیتو گفت: "اشرف حکیمی بازیکن پی اس جی که قبل تر در رئال مادرید بازی می کرده، تا سال 2026 با باشگاه فرانسوی قرارداد دارد و صادقانه بگویم، او کمی از وضعیت نابسامان پاریسن ژرمن خسته شده و رابطه خوبی با لوئیز انریکه، سرمربی پی اس جی ندارد. او یکی از بهترین دفاع راست ها و بهترین وینگ بک ها در دنیاست و هر تیمی دوست دارد او را در ترکیب داشته باشد. اشرف از بازگشت به رئال مادرید استقبال می کند و این انتقال می تواند به نفع اشرف و رئال باشد."

اشرف حکیمی فوتبالش را در رئال مادرید شروع کرد و سپس راهی اینتر شد و حالا در پی اس جی بازی می کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج