۱۴۵۹۴۸۴
۴ نظر
۳۷۳
۴ نظر
۳۷۳
پ

سرمربی چادرملو برای پرسپولیس خط و نشان کشید

سعید اخباری می‌گوید بازیکنانش آرزو داشتند در زمین ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی کنند.

ورزش سه: سعید اخباری سرمربی تیم چادرملو اردگان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با پرسپولیس حضور یافت و در ابتدا گفت: با تیم بزرگ پرسپولیس بازی داریم که پر از هوادار و بازیکن بزرگ است. بازی این تیم را دیدم و سعی می‌کنیم استراتژی خوبی داشته باشیم تا روند خوب خودمان را حفظ کنیم. بازیکنانی داریم که لحظه شماری می‌کردند برای حضور در لیگ برتر و الان اهداف بزرگی دارند. بازیکنان تاکتیک پذیری داریم و فکر می‌کنم مسابقه فردا یک مسابقه تاکتیکی خواهد بود.

سرمربی چادرملو برای پرسپولیس خط و نشان کشید

او درباره برگزاری بازی در استادیوم تختی اظهار داشت: قاعدتا یک زمین خوب چه برای پرسپولیس که فوتبال روی زمین و روان بازی می‌کند و چه تیم ما که اینطور است، مفید خواهد بود. ما همیشه در زمین نامطلوب ضرر کردیم، هم در نقش جهان و هم سن سیروس. امیدوارم فردا شرایط زمین طوری نباشد که هر دو تیم ضرر کنند. افسوس و حیف؛ برای تیم‌های شهرستانی همیشه این آرزو بود که دوست داشتند در استادیوم آزادی بازی کنند. هرکسی که در فوتبال بوده، رویای این را داشته که مقابل پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی بازی کند اما خیلی حیف است که در پایتخت استادیوم نداریم.

وی افزود: شرایط برای هر دو تیم یکسان است. فکر می‌کنم فردا وی‌ای‌آر هست و این اولین بار است ما در مسابقه‌ای هستیم که وی‌ای‌آر وجود دارد. این شرایط ناعادلانه است، بعضی تیم‌ها در همه بازی‌ها وی‌ای‌آر داشتند و الان هم ما فقط به خاطر پرسپولیس است که در این شرایط بازی میکنیم. ببینید یک جدولی وجود دارد که برآیند تلاش و زحمت تیم‌هاست، نمی‌شود که در جدول تیم‌هایی هستند که با وی‌ای‌آر حقشان را گرفتند و تیم‌های دیگر این شرایط را نداشتند. فکر می‌کنم این عادلانه نیست و حق یک مجموعه زحمتکش و مردم استان را تضییع می‌کند.

اخباری در این مورد ادامه داد: ما برای سهمیه زیر 21 سال و اجبار دو بازیکن هم نامه زدیم اما ترتیب اثر داده نشد. امیدوارم به خواسته تیم‌ها توجه شود چون تیم‌ها هزینه میکنند و فعالیت دارند و امیدوارند از هزینه‌هایشان استفاده کنند. از یک طرف اعلام می‌شود تعداد بزرگسال اضافه شده و زیر 25 اضافه شده، بعد می‌آیند بازیکن بزرگسال روی نیمکت را کم می‌کنند. ما هر هفته باید دو بازیکن بزرگسال را بفرستیم روی نیمکت.

سرمربی چادرملو در خصوص نتایج ضعیف این تیم در خارج از خانه عنوان کرد: ما خارج از خانه کمبود روحیه نداریم، خیلی با روحیه هستیم. 19 سال از حضور آخرین تیم یزدی در لیگ می‌گذشت. مسئولان چادرملو سهمیه را خریداری کردند و ما بعد از دو سال به لیگ برتر صعود کردیم. هواداران به سمت این تیم جذب شدند و هواداران ما بی‌نظیر هستند. دوست دارم همین الان شما را برای بازی بعدیمان در یزد دعوت کنم و ما هواداران بی‌نظیری داریم. کاملا فوتبال فهم هستند و می‌دانند یک تیم چجوری بازی می‌کند و چه شرایطی دارد. خوشحالیم هواداران را به سمت خودمان جذب کردیم. مطمئن باشید در بازی بعدی جای سوزن انداختن در استادیوم ما نخواهد بود. قاعدتا اگر فردا هم بودند به ما کمک می‌کردند. حالا پرسپولیس میزبان است و در شرق تهران بازی برگزار خواهد شد.

او راجع به بازی با پرسپولیس گفت: این بستری است که بازیکنان ما خودشان را نشان بدهند و در لیگ برتر هر تیمی که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و کمتر اشتباه کند، موفق‌تر خواهد شد. عمده گل‌های لیگ ایران روی ضربات ایستگاهی یا اشتباهات یک لحظه‌ای است.

سعید اخباری درباره جوان‌گرایی در تیمش توضیح داد: هر تیمی استراتژی و بودجه و فلسفه دارد. فلسفه ما استفاده از بازیکنانی بود که در لیگ یک بازی کردند. ما سه بازیکن لیگ برتری جذب کردیم و چند بازیکن خارجی که در چارچوب باشگاه بودند. فردا خواهید دید که چه بازیکنان باکیفیتی داریم، آنها حقشان را از فوتبال نگرفتند و اگر فردا اعتماد به نفس داشته باشند، به انتخاب من ایمان می‌آورید.

سرمربی چادرملو در مورد شانس امتیاز گرفتن تیمش گفت: ما از ماراتن 34 هفته‌ای لیگ یک خارج شدیم و در جام حذفی هم تا یک چهارم بالا رفتیم. یعنی 39 بازی را سپری کردیم و وقتی آمدیم لیگ برتر دیدیم این هم ماراتن است. یک هفته لغزش داشته باشیم جایگاه هفتم را از دست خواهیم داد و تمام تلاشمان این است این جایگاه را حفظ کنیم. ما مقابل پرسپولیس برای برد یا کسب امتیاز خواهم رفت. ما و پرسپولیس در تمام بازی‌ها گلزنی کردیم و ما دوست داریم هجومی بازی کنیم. ما دوست داریم فردا با فوتبالی درخور لیگ برتر بازی کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امپراطور

      از پرسپولیس میخوایی امتیاز بگیری 😂خواب دیدی خیر باشع👍🏻🤣♥♥♥♥♥♥

    • ناشناس

      میگیره همانطور پاختاکور گرفت لنگی

    • ناشناس

      من پرسپولیسی هستم وبا تیم شهر خودمون بازی داریم

    • پرسپولیس ❤

      لنگی با این حرفا ما بهت امتیاز نمیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج