۱۴۵۹۱۶۴
۱۰۱۴
۱۰۱۴
پ

کنایه جالب یک روزنامه به تغییرات در استقلال

روزنامه فرهیختگان پس از انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت توسط سمیعی در تیتر یک خود با انتشار تصویری از این دو نفر نوشت موقت و موقت‌تر!.

برترین‌ها: روزنامه فرهیختگان پس از انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت توسط سمیعی در تیتر یک خود با انتشار تصویری از این دو نفر نوشت موقت و موقت‌تر!.

فرهیختگان در این یادداشت نوشت: فرشید سمیعی به‌عنوان کارمند و سپس مدیر بخش حقوقی باشگاه استقلال در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در این باشگاه در فصل بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر آغاز به همکاری کرد. مدیران دیگری مانند فتح‌الله‌زاده، کریمی و خطیر این فرصت را پیدا کردند تا در همین ۲ سال اخیر بعد از آجورلو به صندلی مدیریتی باشگاه استقلال تکیه داده و سکاندار این باشگاه بشوند. این در حالی است که در همه این مدت (بعد از مدیریت آجورلو که با قهرمانی استقلال در فصل بیست‌ویکم همراه شد) که همواره عملکرد استقلالی‌ها با ناکامی همراه بوده، سمیعی نیز همواره به‌عنوان رکن اصلی (از مدیر بخش حقوقی تا نایب‌رئیس و عضو حقوقدان در هیات‌مدیره) در این باشگاه فعالیت کرده و حالا هم با عنوان مدیرعامل، شکست بزرگ دیگری را در عرصه‌های داخلی و آسیایی درفصل جدید با استقلال تجربه کرده است. حال اینکه چطور می‌شود یک کارمند بخش حقوقی تا رده مدیریتی باشگاه استقلال خود را بالا کشانده و مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های آسیایی می‌شود، خود یک بعد از این ماجرای عجیب است اما اینکه چطور می‌شود که در دوران مدیریت تمامی مدیران اخیر، این فرد در تمام ناکامی‌ها شریک بوده و حالا با کارنامه‌ای پر از غلط همچنان به‌عنوان نفر اول در این باشگاه می‌ماند یک سوی دیگر‌ است که به نظر می‌رسد فقط مسئولان ارشد هلدینگ و مالکان این باشگاه می‌توانند نسبت به آن پاسخ دقیقی را ارائه بدهند.

کنایه جالب یک روزنامه به تغییرات در استقلال

حال اینکه پشت پرده این اتفاق چه کسانی‌اند نیز ابهام دیگری است که شاید تا چندی دیگر بتوان در این خصوص شفاف‌تر صحبت کرد اما اینکه وقتی مدیرعامل سابق برای نیل به اهداف مدیریتی دست به ترفند وصل شدن به برخی مقامات زده اما در ادامه با سرافکندگی از استقلال می‌رود؛ چطور می‌شود که سمیعی هم با درس نگرفتن از این ماجرا همان نحوه مدیریت را الگوبرداری کرده و سرمشق قرار می‌دهد، ابهام بزرگ دیگری است که در این برهه فعلا برای این سوال پاسخ مستدل و مستحکمی پیدا نمی‌شود. البته یکی از پیشکسوتان استقلال در این خصوص به تازگی این‌طور مطرح کرده بود که این هم از شانس باشگاه بزرگ استقلال است که مدیران طرح کادی و بدون داشتن رزومه مدیریت در جایی دیگر، مستقیما سر از باشگاهی به این بزرگی درآورده و فقط برای خود اسمی دست و پا می‌کنند اما در واقع به‌جز ضرر و زیان و ناکامی توأم با سوءمدیریت دستاورد دیگری ندارند!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج