۱۴۵۹۱۵۷
۲۸۶
۲۸۶
پ

درس مهم درباره حضور گندوز در فوتبال ایران

حضور الکسیس گندوز در پرسپولیس پیامدهای مثبتی برای این تیم و فوتبال ایران به همراه داشت.

فرهیختگان: حضور الکسیس گندوز در پرسپولیس پیامدهای مثبتی برای این تیم و فوتبال ایران به همراه داشت. بعد از ماجرا جنجالی جدایی بیرانوند، نگرانی‌ بسیاری درباره سرنوشت دروازه سرخپوشان به وجود آمد اما عملکرد گلر الجزایری به گونه‌ای بود که حالا کمتر کسی در این تیم برای بیرو دلتنگی می‌کند. درخششی که علاوه بر بیمه کردن قفس توری پرسپولیس، باعث از بین بردن ترسی بزرگ در بین باشگاه‌های ایرانی شد.

درس مهم درباره حضور گندوز در فوتبال ایران

حضور دروازه‌بان‌های خارجی ناآماده مدت‌ها به یک اپیدمی در فوتبال ایران تبدیل شده بود. بازیکنان زیادی که به هزینه‌هایی گزاف پا به لیگ ما می‌گذاشتند و از خرید آنها تنها پرونده‌‌های انبوه در فیفا و شکایت های متعدد حاصل می‌شد. در نتیجه بسیاری از باشگاه‌ها خود را به گلر‌های ایرانی محدود کردند و سنگربانان خارجی‌ از دایره انتخاب آنها خارج شد. درست مثل پرسپولیسی‌ها که حتی به آینده بعد از بیرانوند هم فکر نمی‌کردند اما الکسیس گندوز دقیقا خلاف این ماجرا را ثابت کرد.

شماره یک ملی‌پوش سرخ‌ها نه تنها تبدیل به بازیکن محبوب هواداران شده، بلکه روی ترس و اجتناب باشگاه‌های ایرانی از جذب دروازه‌بان خارجی خطی قرمز کشید. حالا زنگ خطر برای گلرهای ناآماده‌ای مثل حسین حسینی و پیام نیازمند هم به صدا درآمده و آنها به خوبی می‌دانند که دیگر خبری از امپراطوری و تک قطبی در تیم‌هایشان نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج