۱۴۵۸۵۰۵
۷۱۹
۷۱۹
پ

گلر استقلال خاطره وحید طالب‌لو را زنده کرد

سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با السد خاطره سنگربان اسبق استقلال را زنده کرد.

خبرورزشی: سید حسین حسینی در نیمه اول بازی با السد خاطره سنگربان اسبق استقلال را زنده کرد.

گلر استقلال خاطره وحید طالب‌لو را زنده کرد

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال در دقایق پایانی نیمه اول مسابقه با السد کاری کرد که ناخودآگاه یاد و خاطره وحید طالب‌لو برای گروهی از هواداران این تیم زنده شد. 

کرنر ارسالی از جناح چپ روی دروازه استقلال با خروج حسین حسینی همراه شد و همه فکر می‌کردند این دروازه بان توپ را به بیرون از محوطه جریمه استقلال مشت می‌کند اما در میان تعجب همگان، کاپیتان استقلال آن را به سمت معکوس مشت کرد تا توپ به راحتی هرچه تمام‌تر وارد دروازه نماینده کشورمان شود! اشتباه محاسباتی حسینی در تایم پرتاب دستش به سمت توپ باعث شد، توپ به جای مشت او، به کنار دستش برخورد کند و با تغییر جهت، بدون زحمت وارد دروازه استقلال شود.

در مورد دلایل به ثمر رسیده شدن این گل باید کارشناسان نظر بدهند اما نکته اینجاست که حسینی با گلی که خورد، خاطره وحید طالب‌لو را بعد از بالغ بر ۱۴ سال زنده کرد. استقلالی‌ها بهار سال ۱۳۸۹ در آخرین هفته لیگ نهم تا دقایق پایانی از پیکان  جلو بودند ولی وحید طالب‌لو سنگربان آن زمان استقلال روی یک سانتر با دفع اشتباه دروازه خود را باز کرد و بازی با نتیجه مساوی تمام شد.

سیدحسین حسینی سابقه گل به خودی در لیگ برتر ایران را هم دارد. او در دقایق پایانی دربی 31 شهریور 98 در تقابل استراماچونی و کالدرون، در پی برخورد توپ به تیر دروازه روی ضربه مهدی عبدی، دچار بدشناسی شد و توپ برگشتی از تیر عمودی دروازه با برخورد به کمر او درون دروازه استقلال رفت تا آبی ها با همین تک گل به خودی، بازنده دربی باشند

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج