۱۴۵۸۲۵۹
۵۴۹
۵۴۹
پ

کارشناسی داوری اخراج جنجالی کاپیتان یونایتد

تمامی کارشناسان فوتبال انگلیس معقتد به اشتباه داور در خصوص اخراج برونو فرناندز با کارت قرمز مستقیم هستند. صحنه‌ای که شباهت زیادی به اخراج ساویو روبرتو مقابل پرسپولیس داشت‌.

ورزش سه: تمامی کارشناسان فوتبال انگلیس معقتد به اشتباه داور در خصوص اخراج برونو فرناندز با کارت قرمز مستقیم هستند. صحنه‌ای که شباهت زیادی به اخراج ساویو روبرتو مقابل پرسپولیس داشت‌.

در آخرین دقایق نیمه نخست مصاف منچستریونایتد و تاتنهام از هفته ششم لیگ برتر انگلیس، برونو فرناندز با تکلی ناخواسته جیمز مدیسون را سرنگون کرد و بلافاصله با کارت قرمز‌ مستقیم داور از زمین اخراج شد.

صحنه‌ای که شباهت زیادی به تکل ساویو روبرتو روی پای دانیال اسماعیلی فر در بازی برگشت پرسپولیس و استقلال خوزستان داشت که منجر به دو کارته شدن هافبک برزیلی استقلال و اخراج او از زمین شد. آن هم در شرایطی که استقلال خوزستان با سه گل از پرسپولیس پیش بود و بعد از ۱۰ نفره شدن با دریافت چهار گل بازی را به شکل غیرمنتظره به پرسپولیس باختند و سرخپوشان با توجه به تساوی استقلال مقابل نساجی صدرنشین شدند.

همانند آن صحنه که اختلاف نظرهای زیادی بین کارشناسان داوری در فوتبال کشورمان داشت، چهره فوتبالی در انگلیس نیز نظرهای متفاوتی در خصوص اخراج برونو فرناندز دارند که در نوع خود جالب است.

در همین راستا کارشناسان برنامه‌های تلوزیونی در انگلیس، بین دو نیمه بازی معتقد بودند اخراج فرناندز سخت‌گیرانه بود و داور می‌توانست کارت او را به رنگ زرد تغییر دهد.

اخراج برونو فرناندز در دقیقه ۴۱:

کارشناسی داوری اخراج جنجالی کاپیتان یونایتد

جیمی ردنپ: "واضح بود که او سر خورده است. فرناندز وقتی دید در حال برخورد با بازیکن است سریعا پای خود را عقب کشید، اما به هرحال برخوردی ناخواسته شکل گرفت و به نظرم یک کارت زرد کافی بود."

اشلی یانگ: "با ردنپ موافقم. مشخص است که تکل فرناندز عمدی نبوده است و شامل بی‌احتیاطی او نمی‌شد. پایش لغزید و هرکاری کرد نتوانست جلوی این برخورد را بگیرد. بنظرم داور خیلی سخت‌گیرانه او را اخراج کرد."

دارن بنت: "تصمیم داور خیلی ضعیف بود. در نگاه اول حس می‌شد که فرناندز بی‌احتیاطی کرده، اما بعد از دیدن دوباره صحنه خیلی مشخص بود که پای او سر خورده و یک کارت زرد برای چنین خطایی کافی است."

گری نویل: "درسته که فرناندز با زانو به سمت بازیکن حریف رفت، اما لغزش پای او قبل از این تکل کاملا مشخص و غیرعمدی بود. داور نباید او را اخراج می‌کرد. با این وجود نمی‌توان از عملکرد افتضاح منچستریونایتد در نیمه اول گذشت که اخراج فرناندز هم تکمیل کننده آن بود."

ریو فردیناند: "تصمیم داور واقعا گیج‌کننده بود. فرناندز به هیچ عنوان‌ مستحق دریافت کارت قرمز نبود."

یان فیورتافت: "اخراج خیلی سخت‌گیرانه بود. می‌توانست او را با کارت زرد جریمه کند."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج