۱۴۵۸۲۴۷
۱۴۱۶
۱۴۱۶
پ

یک استقلالی به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید

با پایان مسابقات هفته ششم لیگ برتر جدول گلزنان مسابقات این فصل از رقابت‌ها تغییراتی داشت.

خبرورزشی: با پایان مسابقات هفته ششم لیگ برتر جدول گلزنان مسابقات این فصل از رقابت‌ها تغییراتی داشت.

یک استقلالی به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید

در پایان دیدارهای این هفته و پس از درخشش امیرحسین حسین‌زاده در دیدار تراکتور مقابل سپاهان این بازیکن توانست با زدن تک گل سه امتیازی اش، خودش را در جدول گلزنان لیگ برتر به رضا غندی پور از تیم ملوان برساند.

ستاره سال‌های گذشته تیم استقلال که پس از ناکامی در تیم بلژیکی به لیگ برتر فوتبال کشورمان آمد تا با حضور در جمع بازیکنان تراکتور شرایط جدید را تجربه کند حالا با حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادر فنی این تیم در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد.  او دو بار در دیدار با مس رفسنجان و یک بار دیگر در دیدار با هوادار برای تبریزی‌ها گلزنی کرده بود.

پس از حسین‌زاده و غندی پور، بازیکنان سه گله جدول گلزنان لیگ برتر کشورمان حضور دارند که یکی از آنها رامین رضاییان ستاره مغضوب این روزهای جواد نکونام در تیم استقلال است.  محمدرضا رضایی از ملوان، تومیسلاو اشترکالی از تراکتور و تیوی بیفوما از استقلال خوزستان دیگر سه گله‌های لیگ تا اینجای فصل هستند.

در رابطه با وضعیت رامین رضاییان یادآور می شود؛ با توجه به شرایط رقم خورده برای این مدافع آبی پوش در دیدار مقابل پرسپولیس و خطای پنالتی که او مرتکب شد تا منجر به شکست استقلال شود شایعاتی مبنی بر عدم حضور این فوتبالیست در دیدار مقابل السد قطر به گوش می‌رسد که در صورت محقق شدن آن شاید این فوتبالیست بازی لیگ نخبگان آسیا و دیدار بعدی آبی پوشان در لیگ مقابل هوادار را از دست بدهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج