۱۴۵۷۲۹۴
۱ نظر
۲۵۳۲
۱ نظر
۲۵۳۲
پ

استقلال با این مدل بازی ۲ بر صفر بازنده وارد زمین می‌شود!

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که مدل بازی آبی‌پوشان باعث شده شاگردان جواد نکونام ۲ بر صفر بازنده وارد میدان شوند.

خبرگزاری تسنیم: شاهین خیری در مورد شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۱۰۴، اظهار داشت: به پرسپولیس بابت پیروزی تبریک می‌گویم.  در نیمه اول استقلال به جز تیر دروازه‌ای که زد، کاری خاصی نکرد و در نیمه دوم هم چیزی ندیدیم. در دوران ما استقلال برنده وارد زمین می‌شد اما در شرایط فعلی ۲ بر صفر بازنده وارد زمین می‌شود. با این وضعیت استقلال کوچک خواهد شد.

وی افزود: اگر استقلال بازنده از میدان خارج شود اما مدل بازی خوب و هجومی ارائه کند، اشکالی ندارد اما با این شرایط که مدل بازی خوبی ندارد، واقعاً حرفی برای گفتن نمی‌ماند. مشکل من جواد نکونام یا این تیم نیست، مشکلم مدل بازی چند سال اخیر استقلال است.

استقلال با این مدل بازی ۲ بر صفر بازنده وارد زمین می‌شود!

هافبک پیشین استقلال تصریح کرد: استقلال باید زودتر تعویض انجام می‌داد و جواد نکونام برای شوک فنی به تیم زودتر باید وارد عمل می‌شد. در بازی الغرافه برنده شدیم و 3 گل به ثمر رساندیم اما از نظر من مدل بازی خوبی نداشتیم. کجا دست استقلال بست بود که برخی دوستان در تلویزیون اینطور می‌گویند؟ اینکه توپ بلند ارسال کنید که با اثرگذاری بلانکو و رسیدن آن به بازیکن دیگر تبدیل به گل شود، چه فایده‌ای دارد؟

«در روز باخت استقلال، چه بازیکن یا بازیکنانی در این تیم بهترین عملکرد را داشتند؟» خیری در واکنش به این جمله، گفت: اندونگ وسط زمین را خوب جمع کرد و عملکرد خوبی داشت. سیدحسین حسینی هم بازی خوبی ارائه کرد اما ماشاریپوف و آرش رضاوند آنچنان که باید خوب ظاهر نشدند. کجاست آن استقلالی که در میانه زمین علی کریمی و مجتبی جباری داشت؟ چرا آرش رضاوند زودتر تعویض نشد؟

بازیکن پیشین استقلال درباره صحنه منجر به پنالتی با اثرگذاری رامین رضاییان، عنوان کرد: رامین رضاییان مانند هر بازیکن دیگری امکان اشتباه دارد اما در صحنه پنالتی خرده‌ای بر او وارد نیست. ممکن است این اتفاق برای هر بازیکن دیگری رقم بخورد. او باید با روحیه ادامه بدهد و فکر بازی‌های بعدی باشد.

وی راجع‌ به عملکرد آرش رضاوند گفت: رضاوند هم مانند بسیاری از بازیکنان دیگر، خیلی تلاش کرد و دوید اما از او به عنوان بازیکن باتجربه و قدیمی تیم انتظار می‌رود این دوندگی با تاثیرگذاری همراه باشد. 15 کیلومتر دویدن بدون تاثیرگذاری، پاس خوب و کار موثر فایده‌ای ندارد. فوتبال این نیست که رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی از دو طرف ارسال کنند! شما باید نسبت به تیم‌ها در سطوح بالا یا پایین‌تر و دسته دوم برنامه و مدل بازی متفاوتی داشته باشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ای بیشرف نکونام چرا استعفا نداده هنوز،چکار می‌کنه ای مردکه،استعفا بده خو ازدستت دیشب تا حالا خواب نداشتیم،میگه تو وجدان نداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج