۱۴۵۷۲۶۱
۳۳۸۶
۳۳۸۶
پ

ستاره عراقی به شکست نکونام طعنه زد

پس از شکست استقلال در دربی، منتظر محمد یک استوری کنایه‌آمیز را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

ورزش سه: پس از شکست استقلال در دربی، منتظر محمد یک استوری کنایه‌آمیز را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

منتظر محمد، بازیکن جوان و عراقی که در زمان حضورش در استقلال نتوانست نظر جواد نکونام، سرمربی این تیم، را جلب کند، پس از جدایی از آبی‌پوشان به مس رفسنجان پیوست و درخشش خوبی داشت. این بازیکن که به صورت قرضی به مس رفسنجان منتقل شده بود، عملکرد بسیار چشمگیری داشت و در جام حذفی مقابل تیم سابق خود، استقلال، نیز گل پیروزی‌بخش مس را به ثمر رساند. این گل باعث شد تا منتظر محمد توجهات بیشتری را به خود جلب کند.

پس از پایان قرارداد قرضی‌اش، منتظر محمد به تمرینات آبی‌پوشان بازگشت، اما جواد نکونام همچنان تصمیم گرفت او را در تیم خود نخواهد. در نتیجه، استقلال قرارداد این بازیکن را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد و منتظر مجبور به ترک این تیم شد. علی خطیر که خود این بازیکن عراقی را در دوران مدیریتش به استقلال آورده بود، پس از آنکه مدیرعامل نساجی شد، منتظر محمد را به این تیم برد و او اکنون در نساجی مازندران بازی می‌کند.

با این حال، دقایقی پس از شکست استقلال در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس، منتظر محمد یک استوری کنایه‌آمیز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که پس از مدتی آن را حذف کرد. این استوری که به نظر می‌رسید به باخت استقلال در دربی و احتمالاً به تصمیمات جواد نکونام کنایه می‌زد، بلافاصله با واکنش هواداران روبرو شد. منتظر در این استوری به آسمان اشاره کرده بود که شاید به نوعی به نقد غیرمستقیم نکونام مرتبط بوده باشد.

ستاره عراقی به شکست نکونام طعنه زد

 

حرکت کنایه‌آمیز منتظر محمد به خوبی نشان می‌دهد که این بازیکن جوان هنوز از تصمیمات گذشته کادر فنی استقلال و به ویژه جواد نکونام دل‌خوش نیست و با این حرکت قصد داشته تا انتقاد خود را به نوعی نشان دهد. استوری او هرچند حذف شد، اما موجی از واکنش‌ها و گمانه‌زنی‌ها را در فضای مجازی برانگیخته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج