۱۴۵۶۵۶۴
۱ نظر
۹۶۳
۱ نظر
۹۶۳
پ

مدیران استقلالی به دنبال ریاست فدراسیون فوتبال

در فاصله حدود ۵ ماه تا برگزاری انتخابات هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، تنور انتخابات در حال داغ‌تر شدن است.

 فوتبال ۳۶۰: هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال به روزهای پایانی فعالیت خود نزدیک می‌شود؛ البته که بروز حواشی مختلف در طول یک‌سال اخیر باعث شده تا ساختار مدیریتی فدراسیون تکمیل نباشد و در مقطع کنونی، کرسی نایب‌رئیسی زنان و البته کرسی متعلق به خداداد افشاریان، خالی و بلاتصدی هستند و مهدی محمدنبی هم به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان است و مهدی تاج هم به تازگی عمل جراحی انجام داده و شرایط ویژه‌ای برای مدیریت فدراسیون فوتبال دارد.

مدیران استقلالی به دنبال ریاست فدراسیون فوتبال

اعضای مجمع فدراسیون خود را برای برپایی یک انتخابات مهم آماده کنند؛ هر چند که هنوز جزئیات برگزاری انتخابات از سوی هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما طبق قانون، دوره فعالیت اعضای هیات‌رئیسه کنونی دهم اسفندماه به پایان می‌رسد و طی 5 ماه پیش‌رو، انتخابات هیات‌رئیسه باید انجام شود. البته که در دوره اخیر، یک انتخابات میان‌دوره‌ای هم برای هیات‌رئیسه برگزار شد که مهدی تاج به کرسی مدیریت فدراسیون بازگشت و جانشین شهاب‌الدین عزیزی‌خادم شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال سعی داشته‌اند تا در روزهای گذشته واکنشی به فعل‌وانفعالات انتخاباتی نداشته‌اند اما آن‌طور که به نظر می‌رسد، تنور رقابت برای انتخابات اسفندماه در حال داغ‌شدن است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به مانند انتخابات دوره قبلی که در سال 1399 برگزار شد، بازهم یک انتخابات چالشی در راه است. در دوره قبل، مصطفی آجورلو در کنار شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، کیومرث هاشمی و علی کریمی کاندیداهای ریاست فدراسیون بودند که عزیزی‌خادم و هاشمی به دور دوم رفتند و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

عزیزی‌خادم برای بازگشت آماده می‌شود!
شهاب‌الدین عزیزی‌خادم دوره کوتاهی در نقش رئیس فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت بود؛ چرا که بعد از حدود ۱۱ ماه فعالیت در قامت رئیس، از سوی اعضای هیات‌رئیسه عزل موقت شد و بعد از آن، حکم صادره از سوی کمیته اخلاق علیه او زمینه‌ساز عدم حضور عزیزی‌خادم در مجمع شد تا او به شکلی عجیب از ساختار مدیریتی فدراسیون کنار برود! پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که در کنار تلاش‌های حقوقی انجام شده شهاب‌الدین عزیزی‌خادم برای اثبات غیرقانونی‌بودن دوره فعلی مدیریت فدراسیون، او با توجه به پایان دوره محرومیت‌اش به دنبال بازگشت به ساختمان سئول است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، عزیزی‌خادم یکی از کاندیداهای انتخابات پیش‌روی ریاست فدراسیون فوتبال خواهد بود!

هاشمی و رویای رسیدن به کرسی ریاست فوتبال؟
کیومرث هاشمی که به تازگی مراسم تودیع در نقش وزیر ورزش‌وجوانان انجام شد و جای خود را به احمد دنیامالی داد، دیگر گزینه مطرح‌شده برای ریاست فدراسیون فوتبال است. هاشمی البته تجربه فعالیت در فدراسیون در دوره فعالیت کمیته انتقالی را دارد اما زمزمه‌های پرشماری درباره احتمال ورود دوباره او به عرصه انتخابات ریاست فدراسیون وجود دارد. هاشمی در دوره قبلی انتخابات در اسفندماه ۱۳۹۹ رقابت تنگاتنگی با کیومرث هاشمی داشت و با توجه به تمایل عزیزی‌خادم به ورود دوباره به عرصه مدیریت فوتبال، دوئل تکراری عزیزی‌خادم-هاشمی در انتخابات پیش‌رو دور از ذهن نیست! تلاش‌های هاشمی در دوره فعالیت‌اش در نقش وزیر برای ورود تکنولوژی (VAR) و دیدار اخیر او با جیانی اینفانتینو در حاشیه برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس، شایعات پیرامون حضور احتمالی او در انتخابات اسفندماه را تقویت کرده است.

و شاید دوباره تاج!
مهدی تاج در شرایطی به ساختمان سئول بازگشت و دوباره در قامت رئیس فدراسیون مشغول به فعالیت است که در طول ۳-۲ سال اخیر، تاج روزهای پرفرازونشیبی را در فدراسیون فوتبال گذرانده و آینده کاری‌اش در فوتبال ایران نامشخص است. با توجه به شرایط جسمانی او و البته تشکیل پرونده‌های پرشمار علیه برخی از مدیران فدراسیون، حضور یا عدم حضور مهدی تاج در انتخابات پیش‌رو نامعلوم است اما با توجه به رأیی که تاج در بدنه سیستم مدیریت فوتبال دارد، احتمال ریاست دوباره او بر فدراسیون در صورت ورود احتمالی به انتخابات شهریورماه دور از ذهن نیست!

نام خطیر و آجورلو هم روی میز است
علی خطیر که به تازگی در نقش مدیرعامل باشگاه نساجی فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از چهره‌های خبرساز عرصه مدیریت فوتبال ایران محسوب می‌شود. بعد از پایان غیرمنتظره دوره مدیرعاملی خطیر در استقلال، زمزمه‌ها درباره احتمال ورود او به انتخابات ریاست فدراسیون آغاز شد و با وجود آنکه علی خطیر در باشگاه شمالی مشغول شده، همچنان از او به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی حضور در انتخابات پیش‌رو یاد می‌شود.

ضمن آنکه مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال هم که بعد از پایان فعالیت‌اش در جمع آبی‌پوشان از عرصه مدیریت فوتبال دور شده، دیگر چهره‌ای است که از او به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات اسفندماه یاد می‌شود که باید دید سرانجام گمانه‌زنی‌های انجام شده، کدام چهره‌ها با یکدیگر در انتخابات پیش‌رو رقابت می‌کنند و سرانجام اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به چه کسی در قامت رئیس فدراسیون اعتماد می‌کنند و ساختار هیات‌رئیسه چگونه چینش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • احمداهوازی

      هرکس که مجددابه تاج رای دهدخیانت به فوتبال وکشورکرده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج