۱۴۵۶۳۸۵
۴ نظر
۲۸۴۵
۴ نظر
۲۸۴۵
پ

تنش جدید در استقلال به‌خاطر یک فایل صوتی!

انتشار یک فایل صوتی در ساعات اخیر حواشی جدیدی را برای باشگاه استقلال ایجاد کرده است. البته باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه این فایل صوتی را ساختگی دانست و همه حواشی را تکذیب کرد.

برترین‌ها: انتشار یک فایل صوتی در ساعات اخیر حواشی جدیدی را برای باشگاه استقلال ایجاد کرده است. البته باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه این فایل صوتی را ساختگی دانست و همه حواشی را تکذیب کرد.

رسانه خبرورزشی در خصوص این ویس مدعی شد: با برکناری داود حقدوست از دستیاری فرشید سمیعی، وویس مربوط به مدیرعامل استقلال که مهدی پاشازاده پیش از این حرفش را زده بود، لو رفت تا این جمله پاشازاده که گفته بود حقدوست از سمیعی وویس دارد و با تهدید از او حکم گرفته، به حقیقت نزدیک تر شود!

تنش جدید در استقلال به‌خاطر یک فایل صوتی!

 بعد از مصاحبه شب گذشته سردار شهریاری که در آن از جواد نکونام حمایت و خواهان برخورد فوری مدیرعامل استقلال با داود حقدوست شده بود، برکناری داود حقدوست قابل پیش بینی به نظر می رسید اما استقلالی ها مدعی بودند باتوجه به وویسی که داود حقدوست از فرشید سمیعی دارد و به گفته مهدی پاشازاده با همین وویس از او پست گرفته، سمیعی تلاش خواهد کرد حقدوست را حفظ کند چراکه با حذف او، فایل صوتی خودش هم لو می رود و دیگر ماندنش در استقلال بعید خواهد بود.

اتفاقا فرشید سمیعی از انتشار خبر اخراج داود حقدوست روی کانال رسمی باشگاه استقلال خودداری کرد. از صبح امروز خبر برکناری حقدوست به شکل غیر رسمی به گوش می رسید اما فرشید سمیعی با جلوگیری از انتشار این خبر در رسانه رسمی باشگاه استقلال اجازه نداد این خبر رسمیت پیدا کند، هرچند پشت پرده خبر اخراج حقدوست به گوش خودش هم رسید.

گویا خواسته جواد نکونام این بود که داود حقدوست برکنار شود و سردار شهریاری هم فرشید سمیعی را مجاب به این کار کرد و ساعاتی بعد، وویسی که مهدی پاشازاده از ان حرف می زد، منتشر شد.

داود حقدوست هرگز نگفته از فرشید سمیعی وویس دارد اما مهدی پاشازاده گفته بود او با یک فایل صوتی سمیعی را تهدید کرده اگر حکم نگیرد وویس او را منتشر می کند و مدیرعامل استقلال مجبور شده به او حکم بدهد.

این که چند ساعت پس از پخش شدن خبر برکناری داود حقدوست از دستیاری مدیرعامل استقلال، وویس فرشید سمیعی در فضای مجازی منتشر شده، حرف های مهدی پاشازاده را به واقعیت نزدیک تر می کند.

داود حقدوست که یک روز قبل در دفاع از فرشید سمیعی علیه جواد نکونام مصاحبه کرده بود توقع داشت مدیرعامل استقلال جلوی شهریاری بایستد و مانع برکناری او شود اما همین که سمیعی پشت او را خالی کرد، به نظر می رسد حقدوست هم وویس سمیعی را بیرون داد و حالا باید منتظر برخورد هلدینگ با فرشید سمیعی بود. در فضای مجازی این خبر در حال چرخیدن است که فرشید سمیعی به دلیل اهانت به احمد شهریاری و جواد نکونام برکنار می شود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در خصوص این ویس نوشت: امروز فایل صوتی دروغینی منتسب به مدیرعامل باشگاه استقلال، از سوی برخی دشمنان استقلال در فضای مجازی منتشر شده بود تا استقلال را درگیر حاشیه‌های جدید دیگری کند.

باشگاه استقلال پیگیری حقوقی شناسایی و مجازات سازندگان این فایل صوتی را در دستور کار خود قرار داده و تا روشن شدن نام و اهداف تمامی دست اندرکاران سازندگان این فایل دروغین، از پیگری خود پا پس نخواهد کشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اصلا این ویس ساختگی وجعلی هست

    • دلیر.

      آی چکش داره تیمو خوب نابود میکنه و ب فنا میده

    • باشگاه نیست دیونه خونست

    • خراب شه همچین باشگاهی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج